Schreiber Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Er faktisk noen år siden jeg så dette, men har ikke tatt meg tid til å lese det før nå. Det er nok stor enighet at den tredje Alien-filmen var rimelig labre saker. Jeg ville gå så langt som å si at den er dårlig, men den var helt klart en nedtur etter de to første. Men visste du at det originale manuset var svært annerledes? Da mener jeg ikke bare at det er forandringer her og der, men at det er en helt annen film. For eksempel er Hicks hovedpersonen nå. Newt dro etter en stund til besteforeldrene i Oregon, og Ripley ligger i koma. Bishop var svært ødelagt i starten, men selv han ble reparert. De er heller ikke i nærheten av en fengselsplanet, men på et romskip. Absolutt interessant å lese om man er fan av filmene. Det kjipe er jo at dette nok ville blitt en langt bedre film enn Alien3 ble, selv om den er litt kontroversiell til tider. http://home.online.no/~bhundlan/scripts/alien3/gibson.htm (Ikke en fan av Alien? Hva med Resident Evil av George Romero?) Endret 15. juli 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Alien 3 er selvfølgelig jævlig kul. Undervurdert film. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Den er ikke dårlig, men de to første er langt bedre. Men er du interessert i filmene bør du absolutt lese manuset til originalen. Du trenger ikke engang laste ned noe, og alt ren tekst. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Oj dette var ikke jeg klar over. Jeg elsker Alien filmene, men nr 3 er helt klart svakest. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Jeg liker noe med stemningen i Alien 3, og har egentlig aldri hatt noe form for hat mot den. Men den kan nok oppleves som litt "slapp" for noen, sammenlignet med den elleville Aliens. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Jeg er enig i at Alien3 er en brukbar film, men den er helt klart den svakeste av de tre første. Men les heller manuset. Det er som sagt en helt annerledes film. Eller ville vært det, om den ble laget. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Alien 3 var vel et forsøk på å gå litt tilbake til den første filmen. Uten skytevåpen, mer spenning og mindre 80-talls action. Litt varierende resultat, men den har sine positive sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå