lunalie Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Jeg har vært uheldig og ødelagt min gamle, kjære tv. Jeg kjøpte en plasma-tv for 8 åtte siden, og må vite hvor mye en tilsvarende tv koster i dag. Jeg gikk for en dyr tv som hadde de beste kritikkene, og da ble vel den/de jeg kan sammenligne med i dag også ha det, tror jeg. Det var denne tv-en: http://www.cnet.com/uk/products/hitachi-42pd7200/ Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Hei, om jeg var deg hadde jeg prøvd å finne kvitteringen og gitt den til forsikringsselskapet. Se hva de sier. Når det kommer til bildekvalitet så har det skjedd så store forandringer på de 8 årene at jeg tør påstå at det ikke finnes en 42" TV på markedet i dag som ikke er milevis bedre enn den gamle din. Dvs. At vi befinner oss i ca. 3000Kr klassen på en ny TV. Som denne her f.eks: LINK Endret 15. juli 2014 av Joey1313 Lenke til kommentar
lunalie Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Ja, det var noe sånt jeg også kom frem til. Har sendt kvitteringen allerede, men som du sier er de fleste tv-ene i dag bedre enn min så verdien blir nok rundt 3.000 ja. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå