Maxiraze Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Har Battlefield 4 premium, men skal jeg ikke da kunne spille Dragon's teeth? Når jeg prøver og joine en server med Dragon's teeth map får jeg bare melding om "You need to download and install this expansion" noe jeg fikk da jeg prøvd på nye expansions uten premium tidligere. Og prøver å finne dragons teeth i origin men finner det ikke. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Mine spill -> BF4 -> Spilldetaljer -> Spillutvidelser -> Dragons teeth -> Last ned Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Dragon's teeth er bare grått til meg og kan ikke trykke på download knappen for den er også grå. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Er du sikker på at du har premium da? Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Samme plass hvor jeg ikke får til å laste ned dragonsteeth så er premium og når jeg holder over den står det en grå knapp med "Purchased" på og ikke mulig å trykke på. Så rimelig sikker Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 omsider fikset det seg selv på et mystisk vis Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Hvordan fikset det seg? Kan være fint å vite dersom andre er borti samme problem Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Som jeg skrev så ble det fikset av seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå