Echosiren Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 jeg sendte min nokia 3650 inn til repararasjon for rundt 3 måneder siden (den skrudde seg av og på noen ganger) da jeg hadde ventet i 3uker ringte jeg og purret på dem , og da sa dem at nokia 3650'en min var ødelagt (fukt) javel, sa jeg og spurte om jeg kunne få den sendt tilbake..(den funka jo fortsatt..) nei, var svaret jeg fikk, dem hadde kastet den jeg har senere funnet ut at det finnes privatpersoner som utfører sånne tjenester, som f.eks å rense telefonen eller fikse den for osv, sinnsykt irriterende noen andre som har opplevd dette :-? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Og hva gjorde du videre med saken? Er jo uakseptabelt at de kaster telefonen med mindre det var avtalt på forhånd at den skulle kastes hvis reparasjonskostnaden ble for høy. Og nei, jeg har aldri opplevd noe slikt. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 min far fikk en ny telefon til meg ganske billig fra det firmaet, men alikevel Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 dette er ganske merkelig, tror du faktisk har krav på å få en ny mobil... men lurer på om det ikke er litt for seint å klage (nesten 2 mnd siden du fant ut at den var blitt kasta) prøv å skjekke med forbruker rådet,eller FBI eller tv2 hjelper deg, de har sikkert et skikkelig svar... En ting jeg tenker veldig på er når jeg reparerte mora mi sin nokia, gikk til et verksted og da fikk jeg følgende beskjed (eller noe lignende) mobil må hentes til avtalt tidspunkt, eller må det betales bot; overtredelse over 2 uker medfører at mobilen blir solgt/ødelagt/kastrert, hvis eieren får beskjed om at mobilen er alvårlig skadet og ikke kontakter/viser interesse for å beholde mobilen kan den bli solgt/ødelagt/kastrert/skrotet, ganske rar praksis altså Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 kastrert??? hva mener du med det?? men jeg sendte den inn og dem skulle sende den tilbake igjen så fort den var ferdig, noe de ikke gjorde Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvis det er fuktskader pä en telefon, skal forhandler (eller verksted) ringe deg, og spörre om du vil ha den utlever, eller kastet. Hvis du vil ha den tilbake, er det vanlig at du mä betale et gebyr pä 250-350kr, for arbeidet med ä "se pä telefonen". Men de kan ikke bare kaste den uten ä höre med deg först. Du har rett pä erstatning av verkstedet, helt 100% klart!! Ring forbruker-rädet, send brev til verkstedet, hvor du skriver at hvis de ikke ordner opp, gär saken videre til forbruker-rädet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 sry mente med kastrert at de enkelt å greit at de tar mobilen og bruker den selv.. ps. surfturf:få deg norksspråkpakke (slik at du kan skrive øæå :-) ) Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 sry mente med kastrert at de enkelt å greit at de tar mobilen og bruker den selv.. ps. surfturf:få deg norksspråkpakke (slik at du kan skrive øæå :-) ) Han mente nok "kassert" som betyr kastet... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 klarte å skrive ordet feil mere en 2 ganger på rad... jippi :oops: kasert mente jeg kasert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå