AfterGlow Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Shield får oppfølger med kraftig Tegra K1-prosessor.BBC: Nvidia lanserer snart ny spillmaskin med masse kraft Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Antar at Hamachi trikset fungerer her også for oss som strømmer på ferien. bare pass på å ha fiber i hjemmet. Lenke til kommentar
multiwii Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Jeg kan bare si meg positiv til shield:) har den alltid med meg på reisejobber og den gjør meg fornøyd:) jeg spiller veldig lite på den så jeg har egentlig ikke behovet for særlig mer kraft. Det eneste jeg bruker den til i spilling er hl2 og en del emulatore, det er en helt gennial maskin, lett å ha med seg. Fin å se film på når en ligger på senga osv:) billig er den også, ebay til norge ble ca 1600kr. Lenke til kommentar
Bjørnar. Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 "I tillegg til dette skal Nividias kommende konsoll kunne strømme PC-spill videre til en TV via HDMI, og ser med andre ord dermed ut til å kunne bli en konkurrent til Valves Steam Machine-konsept." Dette er ikke noe nytt. Dagens Nvidia Shield med Tegra 4 kan også dette. "Nvidias bærbare spillkonsoll Shield, som i korte trekk fungerer ved å strømme spill fra PC-en" Synes dette er å undergrave hvilke muligheter man har med Shield. Den kjører Android 4.4 med alle muligheter det gir av både Android-spill og emulatorer av eldre konsoller. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Hvilken variant av K1 er det snakk om her da? "Four-plus-one ARM15" K1 eller Project Denver K1? For min egen del er ikke dette et voldsomt interessant produkt ettersom det binder deg til en grafikkprodusent, men det hadde vært spennende å se hvor god Project Denver er. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Hvilken variant av K1 er det snakk om her da? "Four-plus-one ARM15" K1 eller Project Denver K1? For min egen del er ikke dette et voldsomt interessant produkt ettersom det binder deg til en grafikkprodusent, men det hadde vært spennende å se hvor god Project Denver er. Cortex A15-versjonen. Vi er nok enda et tre måneder unna produkter med Denver-versjonen. Oktober / november er et bra tidspunkt for 64-bit Jetson TK1 devkit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå