clinton Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 skal bestille vannkjøling no, og jeg lurer da på om det er noe mere enn dette jeg trenger: 1 stk. AC vannblokk, CPU, "cuplex" 1 stk. AC vannblokk, GPU (ATI), "twinplex" 1 stk. AC vannblokk, GPU/chipset, "twinplex" 1 stk. Eheim 1048 vannsirkulasjonspumpe 1 stk. AC radiator, "airplex EVO 240" 1 stk. AC radiatorgrill, for "airplex EVO 240" 1 stk. AC vanntank, "aquatube", Blå 1 stk. Slangenippel, forniklet, 1/4"BSPx10mm 1 stk. Slangenippel, forniklet, 3/8"BSPx10mm 20 stk. Slange, PVC "Tygon", 3/8"ID (10mm) 1 stk. AC korrosjonsbeskyttelse, "ACfluid" Er også veldig usikker på hvor lange slanger jeg bør kjøpe,holder det med to meter?noe som bør byttes ut med noe annet? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Coolman Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ser bra ut det der! Jeg har selv bestillt AC, men får ikke de siste delene før mandag. Bruker selv plug & cool tilkoplinger de ser bra ut og så slipper man slangeklemmer, noe å tenke på? Du burde kansje ha 3 meter slange for å være på den sikre siden.. Mvh Coolman Lenke til kommentar
clinton Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Ser bra ut det der! Jeg har selv bestillt AC, men får ikke de siste delene før mandag. Bruker selv plug & cool tilkoplinger de ser bra ut og så slipper man slangeklemmer, noe å tenke på? Du burde kansje ha 3 meter slange for å være på den sikre siden.. Mvh Coolman Hvilken slangeklemmer bør jeg kjøpe da. Noen som har målene på den radiator grillen? Lenke til kommentar
felge Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvorfor kjøper du ikke WaterChill i steden ? noen som vet om det er stor forskjell fra dette settet og og WaterChill settet ??? :-? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det er dei siste MHz som koster :wink: Ja, eg vil tru det er ein ganske stor forskjell på setta. Lenke til kommentar
felge Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 kor stor forskjell da ? 10c ? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 har ikke så veldig peil på vannkjøling, men mangler ikke du noen nipler?? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 har ikke så veldig peil på vannkjøling, men mangler ikke du noen nipler?? Hvor da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Einaste du hadde trengt nipla på er pumpa, men tygonslange klara du fint å lirke innpå.. Einaste du trenge er litt større slangeklemmer til å feste dette med.. Går kanskje med strips og? Edit: felge: Har ikkje peiling kor masse. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Einaste du hadde trengt nipla på er pumpa, men tygonslange klara du fint å lirke innpå.. Einaste du trenge er litt større slangeklemmer til å feste dette med.. Går kanskje med strips og? Edit: felge: Har ikkje peiling kor masse. Ja var det jeg trodde også,at jeg trengte bare nipler på pumpen..resten av blokkene er det jo på. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Kan jeg bruke vanlig AS3 eller AS5 på vannkjølingen? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Kan jeg bruke vanlig AS3 eller AS5 på vannkjølingen? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Kan jeg bruke vanlig AS3 eller AS5 på vannkjølingen? Bra..da har jeg endt opp med at det er dette jeg kjøper. Spørr en siste gang..er det noe jeg mangler for og kunne koble dette opp? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ser bra ut. Kjem til å legge ut omtrent samme bestilling om kort tid. Hadde satsa på AS-5 isteden trur eg.. Nipler trur eg ikkje du treng, men det er jo greit for å vere på den sikre sida. Edit1: Leif Edit2: Slangeklemmer ja Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ja du mangler slangeklemmer kjøp dem i plast som du klemmer sammen de skader ikke slangen :wink: Lenke til kommentar
clinton Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Ja du mangler slangeklemmer kjøp dem i plast som du klemmer sammen de skader ikke slangen :wink: Hvilken størrelse og hvor mange må jeg kjøpe da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 1 på kver nippel. Trur desse passa bra: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...579K65&toc=5478 Lenke til kommentar
felge Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 hører at men må bruke destilert vann ?? kor skaffer jeg dette.. ? kan ike man bruke Olden ? :-? :-? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Olden innheheld ein haug med minerala, noke du absolutt ikkje ve ha i kjølingen. Destillert vatn får du på apoteket, eller kjøp batterivatn på ein bensinstasjon. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 1 på kver nippel. Trur desse passa bra:http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=MM9579K65&toc=5478Er det ikke forskjellige størrelser på pumpen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå