Gå til innhold

Lås/lås opp skjerm app til HTC m8?

Anbefalte innlegg

Hei

Så dum som jeg er klarte jeg å miste min nye telefonen i trappa som førte til at jeg ikke nå får brukt llås knappen grunnet at den er skviset seg sammen.

Finnes det en app som kan gjøre det samme som den knappen

Befinner meg i utlandet og det tar litt tid før den låser seg automatisk.

Regner med jeg ikke får noe på garantien her så kan like gjerne gjøre det beste ut av det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søk på "lock button" i Google Play :)

Funka den. Takk for hjelpen :)

Spørsmålet er bare om telefonen skulle slå seg sammen seg av. Da sliter jeg nok?

Spørsmålet jeg stiller meg selv er om jeg bør sende den inn på reprasjon når jeg er hjemme?

Lås knappen og metal dekslet på begge sider er også skviset seg sammen.

Lenke til kommentar

Litt usikker på hvordan det er med HTC, men enkelte telefoner starter opp automatisk dersom man plugger i strøm når den er utladet.

Nei, det er ikke så godt og si med tanke på reprasjon, men det vil nok ikke dekkes av produsentens garanti, og verkstedet til HTC vil nok måtte bytte alle deler og komponenter som er skadet, selv om det kanskje er enkelte deler som kun kanskje hadde trengt å rettes opp litt osv, og da kan det fort bli en kostbar reparasjon.

Lenke til kommentar

Litt usikker på hvordan det er med HTC, men enkelte telefoner starter opp automatisk dersom man plugger i strøm når den er utladet.

Nei, det er ikke så godt og si med tanke på reprasjon, men det vil nok ikke dekkes av produsentens garanti, og verkstedet til HTC vil nok måtte bytte alle deler og komponenter som er skadet, selv om det kanskje er enkelte deler som kun kanskje hadde trengt å rettes opp litt osv, og da kan det fort bli en kostbar reparasjon.

Takk for svar

Jeg får kanskje høre med butikken og se hva de sier bare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...