Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har problemer med USB portene på min laptop. Når jeg plugger i en mus skjer det ingenting. Jeg må restarte og installere musen. Ganske irriterende at jeg må restarte maskinen hver gang jeg plugger i musen. Har installert drivere fra Windows. Noen andre tips? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har problemer med USB portene på min laptop. Når jeg plugger i en mus skjer det ingenting. Jeg må restarte og installere musen. Ganske irriterende at jeg må restarte maskinen hver gang jeg plugger i musen. Har installert drivere fra Windows. Noen andre tips? Hva får deg så sikker til å tro at det er usb-porten(e) det er noe galt med? Har du testet om du må restarte hvis du plugger inn en annen usb-enhet? Oppdages usb-musen i en annen pc, uten restart? Hvis usb-porten(e) er problemet, bør du avinnstalere usb-drivere, for å deretter legge inn disse om igjen. Avinnstaler fra enhetsbehandling, og drivere legges automatisk om igjen. Det vil trolig fikse problemet. btw, det er Win XP du bruker eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg kjører XP home. Musen(e) reagerer på andre laptops, men ikke min. Kanskje det er noe feil med portene? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg kjører XP home. Musen(e) reagerer på andre laptops, men ikke min. Kanskje det er noe feil med portene? Har du prøvd å avinnstalere og deretter innstalere drivere til usb som jeg sa? Avinnstalere selv, og xp legger automatisk inn om igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg hadde ikke installert usb driver, men kun usb 2. Trodde det skulle funke da og, men det gjorde det ikke. Nå funker det iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå