Essem87 Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg var på lan.. Så var det en idiot som klarte å slette half-lifen min:(! Så nå har jeg ingen cd-key hvis det er noen som er så greie at dere gidder å gi meg en cd-key... Som funker online PLZ trenger det veldig (Redigerte posten for å endre emne som ikke hadde noen mening. Prøv å skrive topics som henspeiler det du skriver i tråden. Overskrifter som "hjelp", "viktig", "se her" er dårlige valg.) _________________ Intel Celeron 566 mHz BuhU!! 128 Mb pc 133 ram! Intel 810 chip 18 Mb.... [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-02-20 07:58 ] Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Da har du dessverre et problem, som vi ikke kan hjelpe deg med i dette forumet. Jeg foreslår at du sender en mail til distributøren eller utvikleren av Half-Life hvor du forklarer dem problemet. De kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 ja.. hehehe.. det er bare å kjøpe spillet! :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei! Vist du har kjøpt spillet kan du ta kontakt med utviklerene av spillet..Om det gjelder ein piratkopiert versjon.Vil ikkje eg hjelpe deg.Da dette strider med retningslinjene til hardware.no forumet.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 08:11, okidoki skrev:ja.. hehehe.. det er bare å kjøpe spillet! :smile: Han har jo kjøpt spillet, litt dumt om han da må kjøpe det på nytt bare pga en key han mista. Det lar seg sikkert ordne hvis han snakker med distributøren eller utvikleren som sagt. Men på en annen side koster vel ikke HL stort i dag. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Mail meg, Jeppe... (Hysj på dere andre!) "Ulv, ulv!" ropte gutten. Lenke til kommentar
DarkAlphA Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Selv om du sletter Half-Life ligger CD-keyen i registeret til Windows, så du kan bare kjøre regedit å: Software - Valve - Half-Life- CD-ley eller noe så har du den der. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 mirc kanal #serialz der finner du serial til half life - men den virker ikke på internett. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Skal du bruke cd-keyen til lan eller internett? Lenke til kommentar
UnoPiedra Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 10:16, DarkAlphA skrev:Selv om du sletter Half-Life ligger CD-keyen i registeret til Windows, så du kan bare kjøre regedit å: Software - Valve - Half-Life- CD-ley eller noe så har du den der. Evt. søk på half-life... (jeg velger å tro på deg jeg... Lenke til kommentar
FunC Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Det DarkAlphA sier stemmer. Hvis man bare har sletta halflife mappa ligger cdkeyen i registrert fremdeles. under HKEY_CURRENT_USERSoftwareValveCounterStrikeSettings eventuelt halflife i stenden for counterstrike regner jeg med Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 øh hmmm en half life key funker også på counterstrike kjøpte halflife generations pakka .... kosta vel rundt 300 .- med HL, CS og oposing forces ikke galt det ?? Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 er ikke mange som vil gi fra seg keyen sin. etter at 1.3 versjonen av cs kom ut. da kan ikke folk med lik key spille samtidig. pluss at woniden følger med serial. Kjipt hvis du er god og spiller bra på rankingserver så komer en n00b med lik key og fucker opp statsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå