TaliDaniel Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hey!! Noen som vet om et hardware diagnostic/teste- verktøy som passer på en floppy? Hva er symptomene på f.eks defekt rambrikke? Bortsett fra at det av og til låser sseg helt. Mitt problem er at under en xp innst. så henger maskinen seg idet jeg skal begynne konfigurering av språ, input language etc. Problemet oppsto etter at jeg hadde testa en annen rambrikke. HEEEELP Daniel B Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Tror heller du skal satse på memtest86.... http://memtest86.com Lenke til kommentar
TaliDaniel Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Yeah!! Takk for det tipset. Testa RAM-brikkene mine.......og der så alt ut til å være i orden. Har endel snøring på på system software og hardware etc....og løser de fleste problemer som måtte oppstå men dette syns jeg er skikkelig rart. Klarer ikke å finne feilen. Hver gang jeg prøver å sette opp en ny innstallasjon....skjer følgende: Alt går fint til jeg skal konfigurere input language, land, språk, tidssone etc. Så henger hele systemet seg. Det er ikke slik at det henger seg idet jeg begynner å konfigurere.......den står ca. 30 sek på konfigureringsbildet....så låser det seg. ABIT BE6-II Hovedkort med støtte for UDMA66-HDD. Jeg bruker korrekt driver for Hovedkort/Harddisk uten problem....så der tror jeg ikke feilen kan ligge. Kan du hjelpe meg.....eller evt. vet du noen som kan???? :grine: Mvh - Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå