Gå til innhold

Flashpoint 2


Anbefalte innlegg

OPF var et fantastisk spill, men noe som irriterte meg kraftig var at skjermen ikke fulgte med siktet. Siktet bare drev å fløt rundt om kring. Må bli som i de fleste andre fps spill...

 

Ah, ingenting er så digg som en god MP runde i OPF, der man ligger høyt oppe i en ås med en sniper rifle, og man bare skyter ned mann etter mann uten at de har en sjanse til å finne ut hvor du er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OPF var et fantastisk spill, men noe som irriterte meg kraftig var at skjermen ikke fulgte med siktet. Siktet bare drev å fløt rundt om kring. Må bli som i de fleste andre fps spill...

 

Ah, ingenting er så digg som en god MP runde i OPF, der man ligger høyt oppe i en ås med en sniper rifle, og man bare skyter ned mann etter mann uten at de har en sjanse til å finne ut hvor du er.

Jeg synes det er BRA!! at sikte IKKE følger etter skjermen..

Jeg personelig synses det er MYE bedre å spille da.. er lei av at alle spillene har det slik at siktet følger etter,, Håper de IKKE forandrer det på ofp2..

 

jeg personelig vil ha et sikte som ikke følger skjermen :thumbs:

Lenke til kommentar

sikteboksen i opf var genial!

 

spesiellt på servere der man ikke bruker crosshair

 

da MÅ du bruke iron-sights... :)

så får man mindre av CS idiotene (jeg spiller CS selv, men jeg klarer da å se at det er mange idioter ellers :p )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

OFP satte en ny standard m.h.t. å sikte uten det forbaskede magiske siktekorset man finner i stort sett alle FPS spill. Ingenting får blodpumpa til å gå som når du sakte går inn i et område mens du ser gjennom siktet, du og gruppa di, og dere vet ****** kan bryte løs når som helst - eller ikke. Små marginer :cool:

 

Installerte OFP GOTY pakken jeg kjøpte fra Play.com (may OFP 1985 & Resistance rest in peace, særlige 1985 coveret er slitt ned da jeg fikk spillet før release datoen i europa, fra Akers mic, og det er deilig å slippe alle patchene etter re-install med GOTY pakken). Fy fader.. selv med P4 2.8Ghz, 1025MB dual channel DDR og slikt, hakker det litt med terrain detail / quality på normal.

 

Det vil si at mitt Ti4200 skjermkort ganske enkelt ikke er bra nok. Med det forrige systemet med samme skjermkort, trodde jeg det var den "puslete" P4 2.0 CPU'en og "bare" 512MB DDR RAM. Men neida..

 

:cry:

 

Vel vel, det er herlig å ha spillet på HD'en igjen uansett fall!

 

Det er ganske rått når du får inn en sjelden headshot på rundt 1km avstand på en fiende som løper for harde livet, og du ser hvordan han blir kastet bakover og går i bakken *gåsehud*.

 

Jeg har MS Intellimouse Explorer 4 nå, og måtte justere ned sensitivity en god del da jeg startet OFP GOTY etter installasjon. Samme med GTA VC. Musa føles god å spille med forresten.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...