Gå til innhold

Flashpoint 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOL :green: (me too)

 

Savner litt mer oppdateringer fra BIS, men de skuffet oss OVERHODET ikke med eneren, og jeg vet de ikke vil gjøre det nå heller. De ELSKER det de gjør, noe som var veldig tydelig i OFP 1985.

 

Og alle som bare har spilt OFP 1985 og IKKE Resistance.. synes jeg synd på! Grafikken er mye bedre, du kan kjøre en råfet sivil motorsykkel (eller være passasjer!), sivil buss som kjører faste ruter eller ruter du setter opp i editoren (sjåfør eller passasjer..), mer detaljert landskap ++

 

Som jeg sa for en stund side, selger Play.com GOTY versjonen av OFP 1985, med selve spillet pluss Resistance og Red Hammer (d.v.s. 2 ekstra campaigns, en del SP og MP maps og diverse oppdateringer).

Lenke til kommentar
Som jeg sa for en stund side, selger Play.com GOTY versjonen av OFP 1985, med selve spillet pluss Resistance og Red Hammer (d.v.s. 2 ekstra campaigns, en del SP og MP maps og diverse oppdateringer).

Den koster per nå £7.99 hos Play, ferdig levert rett i postkassa. Så det er ingen grunn whatsoever til å ikke kjøpe den, for de som ikke har OFP! Dermed basta!

 

Hidden; vet du om det er noen ting i GOTY utgaven som er verdt å skaffe pakka for? Jeg har jo alle enkeltutgivelsene (1985, Red Hammer, Resistance). Har jo lyst på GOTY for det...hmmm ;)

 

Vil bare benytte anledningen til å trekke frem en gammel post, nemlig denne!

Sjekk de bildene jeg poster fra OFP i mitt andre svar på siden... OFP er ett finfint snowboard spill... :thumbs:

Lenke til kommentar

Minst delta force aktig??? er det noensinne positivt at et spill er delta force aktig???

 

Jeg vil anta at det inneholder alle funksjonene 1'eren hadde +++

 

og årstallet blir 70'tallet hvis jeg ikke tar helt feil, det går det mye spekulering i. Det ene bildet de brukte på hjemmesiden til OPF2 var hentet fra ett gammelt bilde fra vietnam krigen...

 

det er kjent at det skal være 3 "theatres of war", sør-øst Asia, Afrika og Sentral Europa :D - det er bekreftet, ikke rykter for å si det slik :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Siste release som nevnes for OFP 2 nå, er desember 2004. Dette kommer faktisk fra Codemasters, så vi kan vel regne med en release vår/sommer 2005.

 

Andre som har hørt noe mer om ryktene om OFP 1.5 for PC?

 

Og Independence Lost er ikke glemt... Independence Lost...delayed until after OFP 2

Jeg er jo selfølgelig ike sikker. men jeg trur alle sammmen har misforstått 1.5

1.5 kommer ikke til Pc, men den lages til XBOX. 1.5 har JIP modus som ikke skulle lages til PC før OFP2

 

Men det er jo Snart E3 :thumbs: får sikkert vite masse da.. :p

 

JIP: join in Progress

Lenke til kommentar

Det er grafikkmotoeren i OFP for Xbox som refereres til som 1.5, men det var ett eller annet spillblad som påstod de hadde ryktene fra kilder innad i BIS eller Codemasters. Har ikke hørt noe mer og det er ikke noe nytt i de offisielle BIS forumene...så jeg bare lurte på om noen hadde hørt noe mer andre steder. Har ikke sjekket på en stund. (det er en lengere tråd om dette på BIS forumet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...