Gå til innhold

Flashpoint 2

Anbefalte innlegg

problemet med soldner = bare 3rd person view...dette ødelegger ALT hvis du spør meg...

Tror heldigvis du tar feil der MrLee... :yes:

Will Söldner have 1st person or 3rd person view/perspective ?

Due to public demand Söldner: Secret Wars will offer an optional first-person perspective viewpoint and third person view. You can switch anytime between those two with a single keystroke.

Soldner hjemmeside

Personlig ser jeg mer frem til Stalker - Oblivion Lost som et spill jeg kan kose meg med frem til Flashpoint 2 kommer...

des,OUT!

Endret av Desdichado
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Soldner: de linka over fungerer ikke. Uansett, Soldner kommer til å.......bli bra? For det bare må bli det....hele Barents Regionen....jeg mener.....knuse hus....kratere i bakken, døgn syklus, penger, kjøretøy, muligheter som å lage egne moduser for multiplayer.....hvis dette spillet blir halvparten så bra som det virker er det godt nok for meg.

OFP 2: dette er for langt unna i tid til at jeg gidder å bry meg så veldig mye. Vil bare si at OFP er kanskje et av de beste spillene jeg har spillt. Ellers er det muligheter å påvirke de som lager spillet ved å gå på spillets forum og komme med ideene dine der.

Lenke til kommentar
De fleste av oss vil se ordentlig krig slik som det er.

tror ikke jeg. jeg har ikke lyst å oppleve f.eks. å ligge i en skyttergrav i 10 minus når kulene hagler over meg, og ved min side ligger likene av kameratene mine, med kulehull som begynner å bli blå-svarte. En annes side ved krig er bare å gå og gå og gå i timevis. en tropp kan gå i dagevis uten å støte på fiender.

Og jeg vil heller ikke oppleve det å bli såret og måtte bli båret 20 kilometer gjennom skauen. Eller sitte i et telt 2 dager å vente på kommando.

Lenke til kommentar
ikke som jeg vet om iallefall...

OPF var jo lett å modde...så om det ikke var så mye utviklerene hørte på fans var ikke så farlig...men så kom spillet som den total overraskelsen oxo da...iallefall på meg :)

Det er ikke korrekt at utviklerne ikke hoerte paa fans da , jeg var paa

en side kalt coldwar rundt 1 1/2 aar foer spillet kom ut og kanskje foer det ogsaa .

Utviklerene stakk innom saa og si hver dag i perioder for aa lese poster og faa feedback paa ideer .

Vi hadde t.o.m en betegnelse som " The veterans " siden vi var de foerste fansene av spillet da mange ikke viste om det .

Ble til og med gjort et intervjuv med endel av oss etter release for aa se om det svarte til forventingene og iallefall 2-3 av dem er i creditsene for spillet under " special thanks "

Jeg sendte crosshairene til M21 og SVD`en til dem tidlig og saa at de burde bruke dem...naa klager fettern min alltid til meg naar ham bommer med SVD`en :laugh::laugh:

Lenke til kommentar

Hehe jeg begynte å skrive en reply tidligere i dag som påpekte akkurat det at utviklerne har vært flinke til å høre på fansen fra starten av, noe som slettes ikke er vanlig i dag. Jeg, som så mange andre, ble hard-core fan og spilte uten siktekors og slikt "tull", for naturen i selve spillet innbyr til det. Er veldig spent (som alle andre) på hvordan BIS fikser naturen i oppfølgeren, de har jo en helt annen type grafikk der (med pixelshader, forvent mye bedre vann teksturer f.eks.).

AI'en får også en grundig overhaling, og det er jeg veldig, veldig spent på hvordan blir i 2'ern! :w00t: AI'en i soldatene og fiendene gav meg gåsehud mange ganger i OFP 1985, tross alt.

Lenke til kommentar

Ja, OFP 2 har noe å leve opp til. Husker første jeg prøvde demo'n. Og var kommet meg ned til byen, får da melding etterhvert om å stikke fordi store kjøretøy er på vei.... Man hørte lyden....brølet...smellet....

Til tider det aller beste jeg har spillt.

Lenke til kommentar

Tro meg, disse bildene ER photoshopped, uten tvil. Jeg kasta bildene inn i Photoshop selv (jeg jobber med programmet daglig) og undersøkte dem nærmere....ingen tvil om at alle iron sights er tegnet på og slett ikke viser det som det skal se ut i den ferdige versjonen av spillet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...