Gå til innhold

Flere lekkede Xperia Z3-bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå syns jeg Sony begynner å pumpe ut toppmodeller litt vel fort her. Rakk jo nesten ikke lese noe om Z1 før Z2 var ute..

Synes det er kjekt jeg. De som ønsker kan oppgradere ofte og så får man heller anerkjenne at Z2 og Z1 forblir knallgode telefoner selv om en Z3 kommer.

Lenke til kommentar

Nå syns jeg Sony begynner å pumpe ut toppmodeller litt vel fort her. Rakk jo nesten ikke lese noe om Z1 før Z2 var ute..

Du får det til å høres ut som om at det er et problem...

Det er et problem for de som ikke klarer å leve med å ikke eie nyeste telefon på markedet ;-)

Endret av Kristert
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du får det til å høres ut som om at det er et problem...

Det er et problem for de som ikke klarer å leve med å ikke eie nyeste telefon på markedet ;-)

Riktig... Stakkars mennesker. :p

Lenke til kommentar

Kunne aldri tenke meg å kjøpe en ny Sony telefon før de kvitter seg med den forbanna ubrukte delen nederst som ikke er til noe nytte. Ville heller gjerne hatt taster nederst slik som samsung istedenfor på selve skjermen. Har hatt Z1 siden september i fjor som er en super telefon etter siste oppdatering (4.4.4).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Håper de får has på touch-sensoren sin snart. Var veldig lysten på en Z2, men etter jeg kikket på den i den lokale Elkjøpens skarpe lys innså jeg at prikkene var alt for distraherende for daglig bruk, når en halogenlampe er nok til å se disse tydelig.

En halogenlampe? Det er jo millionvis av de i butikker, i alle slags unaturlige vinkler.....

Har selv en Z1 og de prikkene vises bare i veldig sterkt og direkte sollys, ikke sjenerende i det hele tatt, for min sin del ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...