AfterGlow Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Se hvordan det er å jobbe som luftforsvarets pressefotograf.Slik tar fotografen bilder av lynraske jagerfly Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Dette er vel strengt tatt flyvåpenet (luftvåpenet) og ikke luftforsvaret? Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Dette er vel strengt tatt flyvåpenet (luftvåpenet) og ikke luftforsvaret? Sikker på det? http://forsvaret.no/om-forsvaret/organisasjon/luftforsvaret/Sider/luftforsvaret.aspx Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 "og blant kameraene han foretrekker er Nikon D3S og det mer kostbare Nikon D3" Mer kostbare D3 kontra D3s? 1 Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Dette er vel strengt tatt flyvåpenet (luftvåpenet) og ikke luftforsvaret? Sikker på det? http://forsvaret.no/om-forsvaret/organisasjon/luftforsvaret/Sider/luftforsvaret.aspx Var det jeg fikk beskjed om når jeg ble inkalla i alle fall, men det er sikkert flere avdelinger der også Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Dette er vel strengt tatt flyvåpenet (luftvåpenet) og ikke luftforsvaret? Det formelle navnet er da Luftforsvaret? Et luftvåpen er da et skytevåpen, og et flyvåpen en felles betegnelse på det enkelte lands ... eh, flyvåpen ...? Arrester meg gjerne hvis jeg tar feil her. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Den operative delen av Forsvaret er delt i tre områder; Hæren, Sjøforsvaret og Luftforsvaret. Selv i Forsvaret antar jeg at det er viss logikk i hvilken av disse tre jagerflyene hører hjemme...:-) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 He?s a United States Air Force Photojournalist Så dere har alle feil Lenke til kommentar
demux Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Dette er vel strengt tatt flyvåpenet (luftvåpenet) og ikke luftforsvaret? Det er ingen av dem. Det heter US Air Force. Personen som omtales i artikkelen jobber ikke for det norske Forsvaret i det hele tatt. Idiotisk tittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg