Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvorfor så vanskelig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun bryr jo seg ikke. Hun har nok flere mannfolk som klår på henne. Hun bruker deg som en skureklut. Selvom du ikke vil være slem så vær det. Si med pokerface maska " .....jeg er lei av deg. Du gir fa**i meg. Det er slutt" Ferdig. Ikke forklar henne noe. Hun kommer ikke til å bry seg. Bare late som at hun gjør det

Lenke til kommentar

jeg møtte jenta på tirsdag og fortalte hvordan jeg hadde det, jeg sa også at jeg ikke ser poenget med forholdet vårt. hun begynte å grine og sa at hun helst ikke ville at dette forholdet skulle avsluttes. jeg sa at dette forholdet egentlig var ferdig for noen måneder siden. dagen etter var jeg litt deppa og i går så følte jeg meg fri. i dag snakket jeg med 3 jenter som så singel statusen min på face, så har 3 potensielle ligg her. men tror det er greit å ta noen uker fri og nyte friheten med vennene mine. takk for rumpe sparkingen folkens, innser først nå hvor patetisk jeg har fremstått de siste 6 månedene :)

• Liker 7
Lenke til kommentar

Sa hun helt seriøst "helst ikke"? :blink:

jepp,

jeg møtte jenta på tirsdag og fortalte hvordan jeg hadde det, jeg sa også at jeg ikke ser poenget med forholdet vårt. hun begynte å grine og sa at hun helst ikke ville at dette forholdet skulle avsluttes. jeg sa at dette forholdet egentlig var ferdig for noen måneder siden. dagen etter var jeg litt deppa og i går så følte jeg meg fri. i dag snakket jeg med 3 jenter som så singel statusen min på face, så har 3 potensielle ligg her. men tror det er greit å ta noen uker fri og nyte friheten med vennene mine. takk for rumpe sparkingen folkens, innser først nå hvor patetisk jeg har fremstått de siste 6 månedene :)

Jeg lastet ned appen tinder på fredag.Beklager å lyve til dere, men jeg kom nettopp hjem fra tinder jente nr.1 og flere skal det bli. En ting som er ufattelig rart er at jeg ikke har hatt dårlig samvittighet for dette, altså at jeg går ut av et forhold og 2-3 dager senere puler på en ny en. føler selvtilliten min er på topp!

Når man er 16-18 så skal man ikke ha kjæreste, det er da man skal gjøre alt man ikke kan gjøre når man får en dame i midten av 20-årene. den siste uka har vært hektisk, men verdt det! :))

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når man er 16-18 så skal man ikke ha kjæreste, det er da man skal gjøre alt man ikke kan gjøre når man får en dame i midten av 20-årene. den siste uka har vært hektisk, men verdt det! :))

I missed it... All...

Lenke til kommentar

I missed it... All...

tja, nøyaktig hvilken alder man raser fra seg i tror jeg ikke er så farlig, så lenge man får gjort det. Jeg hadde et bra drag fra 17-20 ish med kanskje 20-30 damer, så i forhold i 5 år, nå har jeg hatt et par nye år med masse damer og er klar for nytt fohold. Så lenge man får knulla litt i mellom damene, så går det der bra :p

Anonymous poster hash: 9299c...ac1

Lenke til kommentar

ja, jeg mener at man på et eller annet tidspunkt i tenårene/begynnelsen på 20 årene så må man være fri i en god periode der man får kunnskap om damer. jeg vil ha meg en dame til slutt og kanskje noen krabater, men før den til vil jeg ikke ha noen forpliktelser.

jeg møtte tinder jente nr.2 i dag som jeg faktisk kjente for noen år tilbake, skal vell holde på med hu de neste ukene men skal passe på at det ikke blir noe mer enn "tindering" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...