jzky Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har en sånn merkelig irriterende feil på mitt skjermkort. Å jeg er 100% sikker på at det ikke er pga Catalyst 3.8 - fordi feilen oppsto før inst av cat 3.7. Da feilen oppsto, hodt det å trykke inn reset knappen på maskinen, men nå må jeg vente i opptil 40minutter før man kan starte opp igjen. Slik ser skjermen ut ved et kræsj: (bilde av bios oppstart) Har prøvd å kjøre kortet på 4X AGP, men til ingen nytte. Eneste måte å bli Delvis kvitt problemet på, er å sette ned maskinvareakselerasjonen. Setter jeg opp akselerasjonen, så kommer det artifakts med et samme jeg trykker bruk / ok Er det bare å kaste kortet? Kortet har fungert i 11mnd helt uten problemer, så det er surt å måtte muligens bruke 4- 5tusen på nytt kort. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Dette virker som om kortet ditt har fått en hardware-feil. Og har den det, så er det en garantisak, da du ennå ikke har hatt kortet ditt i et år engang. Ta kontakt med komplett, og hør om du kan få det byttet. Kanskje du er heldig og får et 9800Pro for et lite mellomlegg? Lenke til kommentar
jzky Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Da var mail sendt til multicom.. (eneste produktet jeg har kjøt der), så nå får jeg se hva som skjer. Håper at alt ordner seg. Kjipt å ikke få spilt noen andre spill enn kabal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå