ct Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Molona: Har du fått testet P900, mye forskjell fra P800? Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Nei, de er så godt som identiske. Eneste jeg merker er at stylusen har blitt mye bedre :-) Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 bla. er prosessoren på SX1 på 130 mhz imens den på 6600 er BETYDELIG lavere bare 103 mhz... 103 MHz kan være raskere enn 130MHz, det er flere faktorer som spiller inn. Prøv f.eks. å sammenligne klokkefrekvensen på Centrino kontra P4, på Mac kontra PC, etc etc. En høyere klokkefrekvens kan også føre til større strømforbruk, så det kan være bedre å gjøre den raskere på andre måter. Hva som er raskest i dette tilfellet kan du jo prøve å teste hvis du vil. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 sannt så sant pcn min på 2.1ghz er tross alt like rask som en p4 på 3.0 ghz men alikevel da, det er en stor forskjell... Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Nei, de er så godt som identiske. Eneste jeg merker er at stylusen har blitt mye bedre :-) Så godt som identiske?!? http://my-symbian.com/uiq/intro_p900.php Synes ikke det er så altfor mye som taler for at P800 og P900 er så godt som identiske... Forhåndsbestillingen av SX1 er nå kansellert til fordel for P900 for min del Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Den artikkelen bekrefter at det ikke er snakk om store forskjeller Dekselet er selvsagt nytt, tastene er nye osv, men ellers er det stort sett det samme. Det meste som er nytt på software-fronten får man som 3.parts-software til P800. Siden P800 er mer prisgunstig er det få grunner til å kjøpe P900 :-) Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Og hva så med dette: http://www.clubsonyericsson.com/en/products_p900.htm#table ? Det er faktisk en del forskjeller mellom P800 og P900. Litt hardware og mye software. Støtte for MIDP2.0 er jo fint. Den blir vel første telefon på markedet med støtte for dette, om jeg ikke tar helt feil? Mophun 3D-støtte har den også fått. ++ Så din påstand om at de er så godt som identiske, blir litt for drøy. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 den mest iøyenfallende forskjellen(utenom designet) må nok være 65000 fargers displayet... Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Så din påstand om at de er så godt som identiske, blir litt for drøy. Sier en som ikke engang har prøvd begge mobilene Remerser: merker ikke forskjellen på displayene noe særlig. Er stort sett bare hvitfargen som er blitt endel hvitere på P900. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 blir ikke bildet noe særlig bedre? jeg mener at det blir bedre "grafikk"... (flere men mindre bildepunkter) Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Sier en som ikke engang har prøvd begge mobilene Så jeg skal altså ikke kunne uttale meg fordi jeg ikke har prøvd begge mobilene? Synes, utifra de to nettstedene hvor jeg har lest om forskjellene, at det faktisk er ganske stor forskjell mellom P900 og P800. Mye softwarebasert forskjell, men også litt hardware. Eller, for å gjøre det enkelt: Hvorfor mener du det er omtrent identiske telefoner? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 han mener sikkert at de forskjellene som er ikke er så store... tror jeg er enig i det.... det er jo bare en skikkelig finpuss... det er lagt in noen nye ting men stort sett er det jo en p800 i nyttskall med ny skjerm og fornyet/oppgradert programvare (Sòftware) Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ta en titt her: Nokia 6600 is the most powerful Series 60 terminal currently available. It is suitable for both business and and young users by providing full PIM functionality combined with rich multimedia and gaming capabilities. If you are going to purchase a Series 60 phone, wait a bit and get this one because it is the strongest one you can have. Ikke uten grunn at 6600 er det rette valget. Denne reviewen har kun 2 ting som er "cons", og det er det mest unødvendige: - no USB connectivity - memory card hidden under the battery - no hot swap Hva skal du med det da? USB....hm, hvorfor ikke bare bruke Bluetooth, og "no hot swap" Hvem trenger bytte mmc kort mens telefonen er på? Dette handler om å skape seg behov! Lenke til kommentar
akseln Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 blir ikke bildet noe særlig bedre? jeg mener at det blir bedre "grafikk"... (flere men mindre bildepunkter) Antall farger har ikke noe med antall bildepunkter å gjøre. Oppløsningen på P900 er fortsatt den samme som for P800 (208x320). Lenke til kommentar
akseln Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ser forresten ut som om skjermen til P900 er en god del klarere enn P900. Se her for sammenligning: http://www.mobileburn.com/gallery.jsp?Id=516 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ser forresten ut som om skjermen til P900 er en god del klarere enn P900. Javel, ja? Nesen min er mindre enn nesen min. Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Tror spesielt dette bildet viser at det ER en del forskjell på displayene på P800 og P900 (skulle bare mangle) http://www.mobileburn.com/gallery.jsp?Page=4&Id=516 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 det var litt forskjell ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå