kaiern Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 tenkte å starte dette lille prosjekte for jeg har absolutt ikke noe å gjøre.... jeg har 4 bitte små motorer liggende(veldig små altså)... Har noen en ide om hva jeg kan lage med disse motorene...(Bare for gøy til jeg finner på noe å gjøre ) Alle ideer er nesten like brae . Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg ville prøvd å lage en slags angstfremmende maskin basert på retningen venstre og tre av disse motorene, i tillegg til at den siste motoren holder i gang et sammensurium av bevegelige aluminiumspelletonger til dels laget av papp... Men det er jo bare en tanke Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Kan lage heimemekka kabinettvifter! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Skjær av toppen på en 1 1/2'liters plastflaske, legg oppi en av motorene, fyll 1/3 av flasken med bensin, og fyll så resten av flasken med avkuttede fyrstikk-"hoder". Tenn på (bruk en lunte ) og stikk Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Kom igjen å finn på noe kreativt her a?? Klarer ikke selv akkuratt nå Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Lag en maskin som kan hente cola fra kjøleskapet mens du sitter og spiller CS. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 ja det hadde vært fint Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 dere kan ingen ting!!! gjør som meg.. lag hodevifte for varme sommerdager... 12V vifte pluss 9V batteri... det er bra... dere synes kanskje ikke det er så bra nå om vinteren... men om sommeren... driiiiiitbra... jeg hadde riktig nokk bare EN 80mm vifte da... Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 lag en arti modde-finesse på pc'en, f.eks en enorm vifte eller noe annet kult! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 bruk en sånn vifte de bruker på vindmøller Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 fikk enda en idè.. men det må være batteri drevet... lag en vindmølle med 3 eller 4 "vinger" og på hver vinge setter du en motor drevet propell... hvid du har 3 "vinger" så kan du også ha en motor på selve vinmølla... (si ifra hvis dere ikke forstår, så kan jeg prøve å lage tegning...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå