Ragnar1151 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Hei Lurer på hvor mye det vil koste å eventuelt lakkere ein bil selv. Hvor mange liter lakk eg må ha, hva eg ellers må gjøre før eg lakker osv. Det er snakk om ein Saab 900 cabriolet eller Saab 9-3 cabriolet (ikkje kjøpt enda). man må vel slipe ned bilen først før man lakker, mulig å bruke maskin? Fargen eg har tenkt å gå for er svart. Er det mulig å bruke lastebillakk, blir resultatet like fint og langvarig som bil? eventuelt andre ider på hvordan eg kan gjøre det billigest mulig. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Vil absolutt ikke anbefale amatørlakkering på en bil som er verdt mer enn 30.000,- Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Kjøp en svart bil. Ferdig. Lenke til kommentar
Ragnar1151 Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Vil absolutt ikke anbefale amatørlakkering på en bil som er verdt mer enn 30.000,- Bilen koster 30K *minus* *minus* Kjøp en svart bil. Ferdig. Er ikkje det som er poenget mitt, eg har ingen planer om å kjøpe meg ein ny flonka bil når eg e under 20. Bilene eg nevnte i tråden er vertfall 12 år ++ Da er det åpenbart at mest sannsynlig vil det være rust, lakken vil nok ikkje være den fineste og det å betale 40 K ekstra for å få ein bil i finere stand når poenget er å pusse den opp. Eg vil gjerne ha alternativ på hvordan eg kan gjøre det slik at eg ikkje må ut med 20K i lakking. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Vurdert Plasti dip, eller folie? Lenke til kommentar
Ragnar1151 Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Vurdert Plasti dip, eller folie? Nei, det har eg faktisk ikkje. Hvor får eg tak i det? Hvordan er det å feste og hvor lenge holder det? Hvordan blir eventuelt resultatet? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Vurdert Plasti dip, eller folie? Nei, det har eg faktisk ikkje. Hvor får eg tak i det? Hvordan er det å feste og hvor lenge holder det? Hvordan blir eventuelt resultatet? http://www.youtube.com/user/DipYourCarcom/videos Veldig billig og bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå