Madridista1212 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Hm Endret 20. juli 2014 av Battery12 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Du må gi oss litt mer informasjon. Hva slags jobber har du søkt på? Kanskje sikte litt lavere, og godta "drittjobber" inntil noe bedre kommer din vei? Hva bruker du pengene på? Har du bil, eller andre faste utgiftsposter av en viss størrelse? Får du noen penger fra NAV? Hvis ikke; hvorfor? Annet som kan være av betydning/kan hjelpe oss å komme med råd? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Blir NAV vel? evt foreldre Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Søkt på alt av selgerjobber,kiosk, pizzautkjøring osv Endret 20. juli 2014 av Battery12 Lenke til kommentar
belius Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Flytt hjem ?Rekner med du har lappen, i så fall er det mange jobber å søke på. Se om kommunen din lyser ut noen drittjobber (plukke søppel), eller avisbud (med bil), støttekontakt, oppvasken på hotellet/restauranten osv., vasehjelp, klipp gresset, hogg ved. Mye å rutle med! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 Har ikke lappen nei. Er ikke plass til meg "hjemme" Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Hva driver foreldrene dine med? Hvorfor bor du ikke hos de? Hvor lenge varer bilakademiet og koster det deg penger? Jeg tror du finner mye av interesse i denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1592545 tråden, selv om OP av denne tråden var komplett blind uten evne for å se egne feil. Endret 14. juli 2014 av Rudde Lenke til kommentar
Populært innlegg lesles Skrevet 15. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2014 Søkt på alt av selgerjobber,kiosk, pizzautkjøring osv Har ikke lappen nei. interessant.. 10 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Veldig interessant ja.. Har nettopp mistet lappen. Ikke slått deg at jeg hadde lappen når jeg søkte på jobb som krever førerkort? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Hvis du har mistet lappen sier vel det noe litt om dine holdninger. Kanskje du får bedre napp hvis du ordner dem? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Hva faen ??? At jeg mistet lappen har ikke noe med holdningene mine å gjøre? Ja får den tilbake om 6 mnd Mistet den pga et trafikkuhell Har ikke vært hos nav nei. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Hvilken hjelp kan jeg få hos nav? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Penger til å overleve? Dagpenger, bostøtte, krisehjelp osv... Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Hva faen ??? At jeg mistet lappen har ikke noe med holdningene mine å gjøre? Ja får den tilbake om 6 mnd Mistet den pga et trafikkuhell Har ikke vært hos nav nei. Den sier iallefall noe om holdningene dine i trafikken? Også sier svaret ditt litt om hvordan holdningen din er ellers.. 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Nav blir rette sted å henvende seg til. Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 har du noen besteforeldre du kan bli hos da? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Moderatormelding Retningslinjene: Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Noen innlegg er slettet. Hvis det kommer mer av det samme blir tråden stengt. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Har søkt på jobb i 7 måneder. Ikke fått noe enda.. Av utdanning har jeg grunnskolen, måtte slutte på yrkesfag på vgs pga leddgikt. Begynte samme året på bilakademiet. (Bilselgerskole) Er helt blakk nå, har ikke penger til mat eller boplass. Har bodd på sofaen hos venner. Har også mye gjeld siden jeg har lånt så mye penger hos folk for å klare meg. Hva nå? NAV er dem du skal ta kontakt med. Dersom du ikke har råd, så er det nok NAV som skal bistå. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Som nesten alle sier ovenfor, så er nok NAV det beste stedet å gå til. Ellers så kan jeg anbefale å jobbe som støttekontakt. Er på min andre jobb akkurat nå. Du tjener ikke mye, men det er allikevel noe. Eneste kravet er at du skal ha en plettfri politiattest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå