Gå til innhold

Koble iAnlegg sammen med utehøyttalere

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny på forumet, så om jeg har plasser denne i feil del av forumet så vær snill med meg. Jeg har noen enkle spørsmål som jeg gjerne vil ha svar på, og håper noen her inne kan gi meg et svar som en middels-teknoperson kan forstå.

Jeg skal installere noen utehøyttalere i taket på verandaen på hytta. Jeg kaller dette for punkt A. Fra punkt A trekker jeg høyttaler-kabler inn i hytta til punkt B, hvor jeg skal ha en bluetooth-receiver, slik at vi kan sitte utendørs og styre den musikken som spilles i disse høyttalerne. Innendørs derimot så har vi punkt C, en iphone-dock-høyttaler (et middels stort rør ser det vel ut som). Jeg vil veldig gjerne koble punkt C sammen med denne bluetooth-reciveren slik at musikken som spilles via bluetooth-reciveren (punkt B) og til punkt A (utehøytalere) også går gjennom punkt C (docken innendørs). Altså at musikken som spilles utendørs også spilles innendørs (om docken er skrudd på selvsagt).
Er det noen mulighet for dette, eller er jeg helt på bærtur? Evt om noen har en link til produkter som er nødvendig for å få til dette, så jeg vet sånn nogenlunde hva som trengs for å få til dette.

Denne docken har iphone 4 inngang (den store, ikke lightning som til 5/5s/5c) samt vanlig AUX hvis det er relevant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt du nevner hadde løst seg med Sonos :D

De har også iProdukt docking.

Mulig AudioPro sin trådløse overføring vil kunne fungere. Den kan utvides med flere mottakere som har AUX utgang, og hvis alle stilles til samme kanal, så skal de i teorien spille det samme som plugges inn i senderen. Disse har USB, men så vidt jeg husker så kan de brukes med kun USB strøm, da sender har AUX inngang, og mottakerene har utgang.

http://www.audiopro.com/products/living-wf100

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...