Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Macbooken vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Har en macbook som ikke vil boote opp.
yj8wT.jpg
Har forsøkt å reinnstallere OSet. Da får jeg opp en ny feilmelding som lyder slik:
"Det oppstod en feil under forberedelser til installeringen. Prøv å kjøre programmet på nytt"

Noen forslag til hva som er galt? Er veldig lite lysten på å dra ned på eplehuset/humac for dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Samme har skjedd med min mac også. Aner ikke hva som var galt, men den kom av seg selv etter en laang ventetid

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-UR3Is2bY

Har samme problemet selv og prøvd det som står på de 2 linkene. Når jeg skal nullstiller NVRAM så kommer det opp en hengelås hvor jeg tydeligvis skal skrive et passord. Men ingen av passordene fungerer. Det med ventetid tror jeg ikke fungerer på min mac siden det har vært sånn i ca 2 mnd nå :/

Lenke til kommentar

Jeg er ingen ekspert på Mac, men dersom jeg skal ta en "Wild-Guess" so vil jeg nok tro at det er noe galt med boot.plist filen, med tanke på at det ikke er noen apple logo som vises, men et "stopp" ikon som vises under oppstart. Jeg har lett litt rundt, og ser ingen annen løsning enn at man må ned til eplehuset og få fikset denne feilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...