kaiern Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Har nå akuratt 6,66giga på hard disken Må forte meg å instalere noe mere...... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 6.66gb! synes jeg hadde lite med mine 35.4 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 W000T! 666 is da best Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 6.66gb! synes jeg hadde lite med mine 35.4 35,4 gb med installerte ting? :o Er det overhodet mulig? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 har over 180GB på min gamle.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 tenkte mest på edt skumle tallet her da.... men men... Har jo en 120giga disk som jeg ikke har fått satt i enda .... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jævla skummelt ass....men tenk over ting når dere sier giga...giga hvafforno? giga flops? gigabit? gigabyte? er umulig å vite, formulerer dere litt bedre da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 greit gigabyte Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 fordømte skummelt ass....men tenk over ting når dere sier giga...giga hvafforno? giga flops? gigabit? gigabyte? er umulig å vite, formulerer dere litt bedre da Kverulant Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Se hva jeg nettopp la merke til: *ph34r* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Se hva jeg nettopp la merke til: *ph34r* *godte seg med mine 48 gig igjen selv om det heller ikke er så veldig mye* :-) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 *hirr knegg humre* La nettopp merke til i sted at win 98 hadde en støtte for store harddisker, "store" disker over 512 mb. JA, jeg prøvde i min desperasjon å installere win 98 isted og JA, det gikk til Hælvete :-? Krever oppstartsdiskett hele tiden, selvom jeg avbrøt, kommer ikke inn i xp selvom jeg ikke har formatert...jaja. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 greit gigabyte Feil igjen. I windows brukes GibiByte, mens harddiskprodusentene oppgir størrelse i GigaByte. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Husker et LAN jeg var på. Da hadde jeg 13kbyte igjen på HDen min. Det var helt i slutten på LANet. Skulle bare restarte PCen (Jeg visste ikke at jeg hadde så lite plass igjen). Den ville ikke starte. Da ble jeg sur. Satt HDen inn i en annen's PC. Den boota og det sto 13kbyte ledig på C:. Jeg begynte å le. Satt HDen tilbake i PCen min. Den ville seff ikke boote. Da måtte jeg formatere. Så dro jeg hjem. Det var det LANet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 det er ingenting .. i dag kjørte jeg en bil som rullet over til 28666Km ... og ble nesten på kjørt av en IDIOT som ikke stoppet ved et stopskilt! og han var frekk nok til å tute! jeg tokk hevn etter på .. ved å kjøre forbi han! MOHAHAHAHA! i en yaris! MOHAHAHA Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 6,91 gb ledig på m: !! Får passe på å ikke installere noe mer slik at den "tilfeldigvis" kan havne på 6,66 :S Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 greit gigabyte Feil igjen. I windows brukes GibiByte, mens harddiskprodusentene oppgir størrelse i GigaByte. Er dette så fuck*** viktig da? Alle skjønner hva man mener med å si giga, eller gb, ihvertfall skjønte jeg det godt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Riktig skal være riktig. Eneste gang noen kan blir forvirret når man snakker om bytes eller bits er jo når man snakker om linje hastighet. Ingen som eg har vist om snakke om Gb når de snakker om hdd. Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Riktig skal være riktig. Eneste gang noen kan blir forvirret når man snakker om bytes eller bits er jo når man snakker om linje hastighet. Ingen som eg har vist om snakke om Gb når de snakker om hdd. ok, det er ingen som sier gb om sin hdd, men når man skriver specs mm. så blir det jo temmelig ofte brukt da. og her på forum tror jeg vi skriver, om jeg ikke tar helt feil selvfølgelig. så da blir det vel hvordan man skriver det som er viktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå