Gå til innhold

skummelt....

kaiern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*hirr knegg humre*

La nettopp merke til i sted at win 98 hadde en støtte for store harddisker, "store" disker over 512 mb.

JA, jeg prøvde i min desperasjon å installere win 98 isted

og JA, det gikk til Hælvete :-?

Krever oppstartsdiskett hele tiden, selvom jeg avbrøt, kommer ikke inn i xp selvom jeg ikke har formatert...jaja.

Lenke til kommentar

Husker et LAN jeg var på. Da hadde jeg 13kbyte igjen på HDen min. Det var helt i slutten på LANet. Skulle bare restarte PCen (Jeg visste ikke at jeg hadde så lite plass igjen). Den ville ikke starte. Da ble jeg sur. Satt HDen inn i en annen's PC. Den boota og det sto 13kbyte ledig på C:. Jeg begynte å le. Satt HDen tilbake i PCen min. Den ville seff ikke boote. Da måtte jeg formatere. Så dro jeg hjem. Det var det LANet :mad:

Lenke til kommentar
Riktig skal være riktig. Eneste gang noen kan blir forvirret når man snakker om bytes eller bits er jo når man snakker om linje hastighet. Ingen som eg har vist om snakke om Gb når de snakker om hdd.

ok, det er ingen som sier gb om sin hdd, men når man skriver specs mm. så blir det jo temmelig ofte brukt da. og her på forum tror jeg vi skriver, om jeg ikke tar helt feil selvfølgelig. så da blir det vel hvordan man skriver det som er viktig :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...