wowwow Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 har dere prøvd demoen til call of duty? jeg har prøvd den og den er bare heftig digg det må være det beste spillet som kommer i november hva synes dere?? www.callofduty.com Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Demoen er fet den. Savner muligheten til å dirigere laget. Men den minner meg på at maskinen min eldes, og det liker jeg dårlig. :/ Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Demoen er fet den. Savner muligheten til å dirigere laget.Men den minner meg på at maskinen min eldes, og det liker jeg dårlig. :/ Det går ann å flytte litt på laget da, få dei til å bytte posisjon osv. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Demoen er fet den. Savner muligheten til å dirigere laget.Men den minner meg på at maskinen min eldes, og det liker jeg dårlig. :/ Det går ann å flytte litt på laget da, få dei til å bytte posisjon osv. Ja, men fortsatt nokså begrenset Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Noen som veit når det kommer? Lenke til kommentar
do'h Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 en eller annen gang i november Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Tror det er 5.november, sånn ca. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Joa, men du er jo ikke noen squadleader her, bare en menig. Det syntes jeg er ganske kult. Er litt lei av å være commando i slike spill Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 meget enig med forrige post! Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Fikk demoen i forrige PCGW blad, noe så sinnsykt fett er det lenge siden jeg har spilt, slo MOHAA på ALLE måter! Lenke til kommentar
The Voice Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Call of Duty kommer faktisk ut i slutten av Oktober, nærmere bestemt den 29 *glede seg* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 korleis kan eg kommandere dem som eg er på lag med? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 korleis kan eg kommandere dem som eg er på lag med? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Herregud da mann. Les. Og gidd å dobbelpost. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Call of Duty kommer faktisk ut i slutten av Oktober, nærmere bestemt den 29 *glede seg* 7. November tror jeg vi sier. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Liker demoen veldig godt jeg ogsaa , men synes tempoet er litt for kjapt etter min smak . Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 for kjapt tempo???!!! det er jo det som skaper den intense innlevelsesfølelsen! det er krig, ikke paintball konkurranse med gutta på tur! det skal være intenst *grin* Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 for kjapt tempo???!!! det er jo det som skaper den intense innlevelsesfølelsen! det er krig, ikke paintball konkurranse med gutta på tur! det skal være intenst *grin* hehe... Gleder meg veldig til dette spillet. Lurer på hvordan de har laget Operation Overlord (D-dagen). Håper den er enda bedre enn MOH sin. Men denne gangen blir det dessverre bak fiendens linjer og ikke på Omaha Beach Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Gleder meg til å være russland jeg. Er så møkka lei av å alltid se ww2 fra amerikanernes perspektiv. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Gleder meg til å være russland jeg. Er så møkka lei av å alltid se ww2 fra amerikanernes perspektiv. Ja det har du rett i, men jeg digger alt med WW2 (bortsett fra alle som gikk heden da)... Blir nesten aldri lei av Omaha Men slaget ved Stalingrad blir nok intenst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå