corsa91 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Hei Jeg har en laptop som jeg ønsker å koble min stasjonære pcen min til. Har faktisk innvestert i trådløst nettverkskort men er avhengig av å bruke den maskinen. Har ikke mulighet til å trekke kabel mellom den og routeren. Det jeg tenker er om det latopen henter nettet via trådløst også kobler jeg kabel fra latopen til stasjonær pcen. Hvordan gjør jeg det??? Laptopen er Win 8.1 men har mulighet til å kjøre Windows 7. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Etter 2 sekunder søk i google så fant jeg denne linken helt øverst: http://www.howtogeek.com/112050/how-to-turn-your-windows-8-laptop-into-a-wireless-access-point/ Der vises steg for steg informasjon på hvordan du får satt opp din laptop til å fungere som en hotspot. Lykke til Lenke til kommentar
NULL Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Har i noen tilfeller brukt VirtualRouter på mine bærbare for å dele nettforbindelse - f.eks. på hoteller o.l. hvor ungenes iPad, konas iPhone etc. ikke har god nok wlan-implementasjon til å komme seg på nett på et litt svakt signal. Er en veldig "basis" løsning, men kan være at den dekker behovene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå