Malvado Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei! Epox eller abit? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Håpløs tråd men jeg vil foreslå Epox. Avhenger helt av hva du er ute etter, kan gå på i evigheter dette.. Er du ute etter ekstrem OC og har planer om å modde kortet så gå for epox, ute etter dagligdags klokking gå for abit. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvorfor er abit en mer dagligdags klokker??? Må man modde epox for å få noe ut av det? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvorfor er abit en mer dagligdags klokker??? Må man modde epox for å få noe ut av det? Jeg mener du får bedre effekt fra et umoddet Abit enn et umoddet Epox, og omvendt med moddet. Dette er kun mine meninger og JA jeg har prøvd begge. Men forskjellene er minimale så har ikke mye å si. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Takk for svarene, tror jeg går for abit da jeg ikke kommer til å modde på selve kortet. Nf7s2 v.2 er dette riktig valg? Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Takk for svarene, tror jeg går for abit da jeg ikke kommer til å modde på selve kortet. Nf7s2 v.2 er dette riktig valg? Abit NF7 er det rette valget uansett. Det er liten tvil i OC miljøet om at NF7 er hakket bedre enn Epox både moddet og umoddet. fjaslukt har nok bare hatt veldig uflaks med NF7 kortet sitt, eller ikke prøvd hard nok :-) Lenke til kommentar
Orak Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Man har nok av mods og gjøre på NF7.. men epox er ingen dårlig produsent, men mine erfaringer med 8rda er bra, men med 8rda3+ er heller labre.. Så gå for et Abit NF7(s) v2.0. Dessuten så har jeg det siste ordet her, for jeg fikk denne "topicen" på lufta (*skryte*) Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 tenkte på at epox har nf2 ultra, mens abit har vanlig nf7... tenkte at en bedre nb ville være greiere å ha med å gjøre Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 tenkte på at epox har nf2 ultra, mens abit har vanlig nf7... tenkte at en bedre nb ville være greiere å ha med å gjøre Helt feil.. Abit NF7 v2.0 har nForce2 Ultra 400 akkurat som Epox 8rda3. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hva med epox ep-8rda+ V2.1? Veit egentlig veldig lite om det utenom at det er en ny revisjon av et bra kort. Men, selvfølgelig hvis det er s-ata du er ute etter så er kanskje ikke dette så interessant.. Men skal du ha 8rda3+ eller nf7-s V2.0, så ville jeg gått for abit.. Har 8rda3+ selv og jeg har på følelsen at jeg ikke var veldig heldig med det (litt bugs, men det kan være noe annet også, da.. :wink:). Jeg angrer selv på at jeg ikke tok 8rda+ (da hadde ikke den nye revisjonen kommet..). Jeg tror jeg ville gått for 8rda+ v2.1. Jeg skal se om jeg finner noe tester på det.. :smile: EDIT>Fiksa noen "alvorlige" skriveleifs.. :wink: EDIT2>Se her. :-) (er ikke noe test da men.. skal finne mer.) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Abit NF7 har hvertfall jeg gode erfaringer med... Du kunne jo skrevet noe om hvor erfaren du er osv. Men hvis du ikke er så erfaren(tipper jeg). Er nok Abit veien og gå. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Takker for alle gode svar. Hadde blitt anbefalt i utgangspunktet ett epox, men etter å ha hørt deres svar er det blitt abit i stedet. Håper virkelig at cpuen er så god som jeg tror den er, den klarer i utgangspunktet 13x166 på 1,625 core, men har desverre ikke mulighet til å sette ned vcore noe mere på det kortet jeg har nå, gleder meg til jeg får abit... Forresten skal poste batch nr senere, mener at denne var meget lav...050 eller noe Angående OC er jeg ikke så veldig erfaren, men romsterer ofte inne i maskina og monterer dill og dall men det er jo ikke helt det samme, men mener jeg har fått med meg basisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå