remerserr Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 sikker på at de har fått den (de kan ha feilreklamert, husker at telebutikken reklamerte for st55 for ca.6 uker siden og jeg har fortsatt ikke sett den ) Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 de har den sikkert ikke, men da bsetiller de den for meg slik at jeg får den om en uke eller to, en jeg kjenner som er salgssjef i nordialog sa at han venta de inn denne uka som kommer... Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 elkøp sine reklamer lages nok en stund på forhånd...husker jeg var gal etter 7210 når den var aktuell for ett år siden, og bare ble utsatt og utsatt.... de hadde den i reklamen, men selvfølgelig ikke i butikk... de tar jo forbehold om trykkfeil og lagermangel osv... Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 ka kosta e700 på elkjøp uten bindin då? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 DYRT!! har kjøpt den for 4199... m/datakabelen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 ser at de har den på Elkjip.no så de får den sikkert i nærmeste fremtid... ofte når de annonserer den så er den ikke på internett og da tyder mye på et "pr-stunt" for å få litt kunder til å se på de... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) DYRT!!har kjøpt den for 4199... m/datakabelen Har du mottat den ? Hvis du har det ,må du fortelle oss hva du synes om den Endret 27. oktober 2003 av StrongBad Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 ser at de har den på Elkjip.no så de får den sikkert i nærmeste fremtid...ofte når de annonserer den så er den ikke på internett og da tyder mye på et "pr-stunt" for å få litt kunder til å se på de... ja, så de hadde den på Elkjøp sine hjemmesider så derfor er det vil ikke lenge til de tar den inn Skal ihvertfall ned der i kveld *grin* Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 ah, jeg har betalt den men har ikke fått den enda.... har de den på elkjop? Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Var på Elkjøp i går (Bergen), men de hadde den selvfølgelig ikke. Antydet 10. nov. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det står antatt 20.nov.. Så du får den nok ikke innen tre dager :-) Lenke til kommentar
gnomen Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 du kan få tak i E 700 nesten over alt. :!: nå det er bla i telebutikker, spaceworl elkjøp, expert, telehuset. og det er fult av stedet på nettet . ps mobilen er døds bra! Lenke til kommentar
gnomen Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 du kan få tak i E700 til 3700 uten ab. det er jo ganske billig :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå