Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nå må gutta henge med i tidene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-ts

Anonymous poster hash: bf21e...0b5

Mange menn er ikke tilbakestående, men mange overvurderer hva penisen kan gjøre for en dame, at det for de fleste ikke er nokk alene!

Når dere damer som liker/trenger litt ekstra klitoris oppmerksomhet under samleie for å få maksimal uttelling, møter en mann som selv ikke tar initiativet til å stimulere klitoris. Kan man ikke da, ta tak i hånden til mannen, plassere fingrene mot klitoris og lage signaler om at "NÅ ble dette digg nå" ? så er problemet løst og han skjønner hva han skal gjøre?

Er det noe jeg aldri har skjønt så er det damer som ikke klarer å finne noen som kan tilfredsstille dem, jeg har aldri hatt en sexpartner som jeg ikke har klart å tilfredsstille, i alle fall ikke etter noen ligg. Greit kanskje de første gangene så kan det være litt forskjell fra jente til jente, men man utforsker jo hverandre mer og mer jo flere ganger man har sex og finner jo ut hva vedkommende liker gjør man ikke? har jeg aldri skjønt..... eller er det rett og slett slik at mange menn fokuserer kun på egen nytelse og dama får ta seg av sin egen? noe jeg forsåvidt er litt med på den tanken men å hjelpe ei stakkar jente å få komme har aldri plaget meg i alle fall.... og spør du meg så er dama ca en million ganger triveligere å være sammen med sånn ellers hvis hun kommer ordentlig noen dager i uka også..... dem trenger det dem også ellers blir dem raskt grinete. Mange menn som lever med grinete kjærester hele livet på grunn av det.... uff

Anonymous poster hash: bf21e...0b5

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...