Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 14. juli 2014 Det er ikke mange år siden tanken om å si at man må "la menn få være menn" fikk de fleste damer til å rynke på nesen og likestillingstoget var i full fremmarsj. Det var vanskelige tider for oss menn, jeg gikk uten å ha riset ei jente på rumpa til jeg ble 24 år gammel, dette er noen år siden, og da merket jeg er markant skifte i kvinners ønsker. Dem hadde presset oss gutta så langt opp i "ikke i dag kjære jeg har hodepine"-land at dem hadde mistet det eneste dem ville ha, nettopp en mann som feier rotet av bordet, slenger dem oppå og knuller dem hardt i rent begjær. Sex skulle kun has når begge hadde lyst og respekt og forståelse for forskjellig sex-drift mellom kjønnene eksisterte ikke. Nå derimot, nå er manne-mannen tilbake og mitt liv er bedre av den grunn også. Det går ikke en sexpartner innom meg som ikke vil bli revet i håret og tatt i rent makt og begjær uten å bry seg om hun har en hodepine eller ikke. Og jeg blir trist når jeg ser på alle gutta som ikke tør, dem henger igjen i undertrykkelsen, skjegg skal dem ikke ha for da synes damene dem ser rufsete ut, man skal jo være ren og pen og likestilt ikkesant? sier dem.... nei! NEI! bli mennene dere var ment for å være, og knull dama deres hardt, når dere vil, da vil hun sette pris på å få være den eneste dere knuller også, vi vet alle at en mann som bli fraholdt sex, lever ikke lenge i det forholdet. Værsågod, alle dere A-seksuelle rynkepånesaavdennetråden-damer der ute i forumet, flame ivei, dere er bare misunnelige Alle damer tror det er bare håndverkere som er sånn, jeg er sivilingeniør.... Anonymous poster hash: bf21e...0b5 12 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 Tommel opp! Anonymous poster hash: d11ac...9fb Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Så.. Tipset ditt er å knulle dama hardt på bordet når vi vil? Cool beans. 3 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (...)nettopp en mann som feier rotet av bordet, slenger dem oppå og knuller dem hardt i rent begjær(...) Må det være på bordet? Jeg syns egentlig ikke det er spesielt behagelig å ta jentene der. Kan det være et mykere underlag? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 En kvinne skal ikke la mannen gå hjemmefra på tom mage eller med fulle baller. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 likestilling eksiterer ikke, damer og menn er forskjellige. men man må fortsatt ha respekt for hverandre Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 En kvinne skal ikke la mannen gå hjemmefra på tom mage eller med fulle baller. Det har du helt rett i. En kvinne skal stelle pent med oss menn. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Du har mange gode poenger... Men ser jo at en del av det du skrev var seksuelt ladet... Ikke noe gale med det, men det virker kanskje litt rart... Det å være Mann (med stor M) - dreier seg ikke kun om sex, hele tiden. Det er mange andre faktorer også som spiller inn.... Likevel... Er ikke lenge siden jeg påpekte dette sist her inne. Norske "Gutter" er faen ikke mye menn lengre. Sist jeg nevnte dette var det en eller annen kar her inne som skulle arrangere Babyshower for kompisen sin, som skulle bli far..... Hvorpå jeg mente at dette med "Babyshower" muligens var mer forbeholdt verpesyke jenter i midten av 20-åra, og ikke menn?... Da ble jeg pepret ned med tilbakemeldinger som at: "Ahhh du synes ikke det er mandig å være pappa du altså......" bla bla bla... Jo, jeg synes det er mandig å være far. Men babyshower er ikke mye mandig! Men uansett folkens, la skjegget gro litt igjen... Ta manndommen litt tilbake. Endret 14. juli 2014 av Skipstrixy 2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 HAHAHAHA babyshower for menn?? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 [...]Enig! Fortsetter galskapen er det ikke lenge før gutta sitter sammen med jentene og prater om mensen og pupper (og da tenker jeg ikke i seksuelle baner, i den grad mensen er sexy). 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 [...]Enig! Fortsetter galskapen er det ikke lenge før gutta sitter sammen med jentene og prater om mensen og pupper (og da tenker jeg ikke i seksuelle baner, i den grad mensen er sexy). amen! Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) For mange "jeg har vondt i hodet" betyr heller egentlig: jeg er lei av kaninsexen din og gidder ikke å prøve å lære deg noe mer. Nytter ikke hvor mange ganger du tror du er mann, hvor mange ganger du slår meg på rompa om du ikke klarer å finne klitoris. Har dama ikke hatt lyst å ha sex med deg? Sannsynligvis liker hun ikke å ha sex med deg fordi det er dårlig. Ellers så setter jeg heller ikke pris på at noen river meg i håret når jeg har hodepine og det tviler jeg på at mange jenter gjør. Endret 15. juli 2014 av Andeith 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 For mange "jeg har vondt i hodet" betyr heller egentlig: jeg er lei av kaninsexen din og gidder ikke å prøve å lære deg noe mer. Nytter ikke hvor mange ganger du tror du er mann, hvor mange ganger du slår meg på rompa om du ikke klarer å finne klitoris. Har dama ikke hatt lyst å ha sex med deg? Sannsynligvis liker hun ikke å ha sex med deg fordi det er dårlig. Ellers så setter jeg heller ikke pris på at noen river meg i håret når jeg har hodepine og det tviler jeg på at mange jenter gjør. aldri helt skjønt hva som er så vanskelig å finne jeg, den er jo RETT DER, kan finne den 10 av 10 ganger, dritings, i blinde, med klær på..... ja, jeg har faktisk prøvd. Selvfølgelig finnes det unntak, noen menn må jo være totalt tilbakestående skal man tro enkelte historier damer kommer med her -ts Anonymous poster hash: bf21e...0b5 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) For mange "jeg har vondt i hodet" betyr heller egentlig: jeg er lei av kaninsexen din og gidder ikke å prøve å lære deg noe mer. Nytter ikke hvor mange ganger du tror du er mann, hvor mange ganger du slår meg på rompa om du ikke klarer å finne klitoris. Har dama ikke hatt lyst å ha sex med deg? Sannsynligvis liker hun ikke å ha sex med deg fordi det er dårlig. Ellers så setter jeg heller ikke pris på at noen river meg i håret når jeg har hodepine og det tviler jeg på at mange jenter gjør. aldri helt skjønt hva som er så vanskelig å finne jeg, den er jo RETT DER, kan finne den 10 av 10 ganger, dritings, i blinde, med klær på..... ja, jeg har faktisk prøvd. Selvfølgelig finnes det unntak, noen menn må jo være totalt tilbakestående skal man tro enkelte historier damer kommer med her -ts Anonymous poster hash: bf21e...0b5 Mange menn er ikke tilbakestående, men mange overvurderer hva penisen kan gjøre for en dame, at det for de fleste ikke er nokk alene! Endret 15. juli 2014 av Andeith Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 For mange "jeg har vondt i hodet" betyr heller egentlig: jeg er lei av kaninsexen din og gidder ikke å prøve å lære deg noe mer. Nytter ikke hvor mange ganger du tror du er mann, hvor mange ganger du slår meg på rompa om du ikke klarer å finne klitoris. Har dama ikke hatt lyst å ha sex med deg? Sannsynligvis liker hun ikke å ha sex med deg fordi det er dårlig. Ellers så setter jeg heller ikke pris på at noen river meg i håret når jeg har hodepine og det tviler jeg på at mange jenter gjør. aldri helt skjønt hva som er så vanskelig å finne jeg, den er jo RETT DER, kan finne den 10 av 10 ganger, dritings, i blinde, med klær på..... ja, jeg har faktisk prøvd. Selvfølgelig finnes det unntak, noen menn må jo være totalt tilbakestående skal man tro enkelte historier damer kommer med her -ts Anonymous poster hash: bf21e...0b5 Mange menn er ikke tilbakestående, men mange overvurderer hva penisen kan gjøre for en dame, at det for de fleste ikke er nokk alene! Og hva mener du en penis ikke kan gjøre for dere kvinner? Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Og hva mener du en penis ikke kan gjøre for dere kvinner? Med bare penetrering får de færreste kvinner nok stimuli av klitoris til å få orgasme! Penisen er ikke nokk alene. Mange overvurderer det å bare bruke penisen.. Hva var uklart med det jeg skrev? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Og hva mener du en penis ikke kan gjøre for dere kvinner? Med bare penetrering får de færreste kvinner nok stimuli av klitoris til å få orgasme! Penisen er ikke nokk alene. Mange overvurderer det å bare bruke penisen.. Hva var uklart med det jeg skrev? Og jeg som alltid har trodd at penisen var nok. Ja, ja. Dagens kvinner er kravstore Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Og jeg som alltid har trodd at penisen var nok. Ja, ja. Dagens kvinner er kravstore Jeg regner med at dette var ironisk. Desverre er det mange menn som faktisk tror det, og babambabam: du får ei dame som har mye "hodepine". Endret 15. juli 2014 av Andeith Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Jeg regner med at dette var ironisk. Desverre er det mange menn som faktisk tror det, og babambabam: du får ei dame som har mye "hodepine". Kona mi har sjelden hodepine Desverre er det mange menn som faktisk tror det, og babambabam: du får ei dame som har mye "hodepine". Endret 29. juli 2014 av Tvillingsjel Fjernet sitatpyramide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå