Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nå må gutta henge med i tidene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(...)nettopp en mann som feier rotet av bordet, slenger dem oppå og knuller dem hardt i rent begjær(...)

Må det være på bordet? Jeg syns egentlig ikke det er spesielt behagelig å ta jentene der. Kan det være et mykere underlag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

likestilling eksiterer ikke, damer og menn er forskjellige. men man må fortsatt ha respekt for hverandre

Lenke til kommentar

Du har mange gode poenger... Men ser jo at en del av det du skrev var seksuelt ladet... Ikke noe gale med det, men det virker kanskje litt rart... Det å være Mann (med stor M) - dreier seg ikke kun om sex, hele tiden. Det er mange andre faktorer også som spiller inn....

Likevel... Er ikke lenge siden jeg påpekte dette sist her inne. Norske "Gutter" er faen ikke mye menn lengre. Sist jeg nevnte dette var det en eller annen kar her inne som skulle arrangere Babyshower for kompisen sin, som skulle bli far.....

Hvorpå jeg mente at dette med "Babyshower" muligens var mer forbeholdt verpesyke jenter i midten av 20-åra, og ikke menn?... Da ble jeg pepret ned med tilbakemeldinger som at: "Ahhh du synes ikke det er mandig å være pappa du altså......" bla bla bla... Jo, jeg synes det er mandig å være far. Men babyshower er ikke mye mandig!

Men uansett folkens, la skjegget gro litt igjen... Ta manndommen litt tilbake.

Endret av Skipstrixy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For mange "jeg har vondt i hodet" betyr heller egentlig: jeg er lei av kaninsexen din og gidder ikke å prøve å lære deg noe mer. Nytter ikke hvor mange ganger du tror du er mann, hvor mange ganger du slår meg på rompa om du ikke klarer å finne klitoris. Har dama ikke hatt lyst å ha sex med deg? Sannsynligvis liker hun ikke å ha sex med deg fordi det er dårlig.

Ellers så setter jeg heller ikke pris på at noen river meg i håret når jeg har hodepine og det tviler jeg på at mange jenter gjør.

Endret av Andeith
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For mange "jeg har vondt i hodet" betyr heller egentlig: jeg er lei av kaninsexen din og gidder ikke å prøve å lære deg noe mer. Nytter ikke hvor mange ganger du tror du er mann, hvor mange ganger du slår meg på rompa om du ikke klarer å finne klitoris. Har dama ikke hatt lyst å ha sex med deg? Sannsynligvis liker hun ikke å ha sex med deg fordi det er dårlig.

Ellers så setter jeg heller ikke pris på at noen river meg i håret når jeg har hodepine og det tviler jeg på at mange jenter gjør.

aldri helt skjønt hva som er så vanskelig å finne jeg, den er jo RETT DER, kan finne den 10 av 10 ganger, dritings, i blinde, med klær på..... ja, jeg har faktisk prøvd. Selvfølgelig finnes det unntak, noen menn må jo være totalt tilbakestående skal man tro enkelte historier damer kommer med her

-ts

Anonymous poster hash: bf21e...0b5

Lenke til kommentar

aldri helt skjønt hva som er så vanskelig å finne jeg, den er jo RETT DER, kan finne den 10 av 10 ganger, dritings, i blinde, med klær på..... ja, jeg har faktisk prøvd. Selvfølgelig finnes det unntak, noen menn må jo være totalt tilbakestående skal man tro enkelte historier damer kommer med her

-ts

Mange menn er ikke tilbakestående, men mange overvurderer hva penisen kan gjøre for en dame, at det for de fleste ikke er nokk alene!

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

-ts

Mange menn er ikke tilbakestående, men mange overvurderer hva penisen kan gjøre for en dame, at det for de fleste ikke er nokk alene!

Og hva mener du en penis ikke kan gjøre for dere kvinner?

Lenke til kommentar

Med bare penetrering får de færreste kvinner nok stimuli av klitoris til å få orgasme! Penisen er ikke nokk alene. Mange overvurderer det å bare bruke penisen.. Hva var uklart med det jeg skrev?

Lenke til kommentar

Med bare penetrering får de færreste kvinner nok stimuli av klitoris til å få orgasme! Penisen er ikke nokk alene. Mange overvurderer det å bare bruke penisen.. Hva var uklart med det jeg skrev?

Og jeg som alltid har trodd at penisen var nok. Ja, ja. Dagens kvinner er kravstore :eek:

Lenke til kommentar

Og jeg som alltid har trodd at penisen var nok. Ja, ja. Dagens kvinner er kravstore :eek:

Jeg regner med at dette var ironisk.

Desverre er det mange menn som faktisk tror det, og babambabam: du får ei dame som har mye "hodepine".

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Jeg regner med at dette var ironisk.

Desverre er det mange menn som faktisk tror det, og babambabam: du får ei dame som har mye "hodepine".

Kona mi har sjelden hodepine

Endret av Tvillingsjel
Fjernet sitatpyramide.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...