JarleGutt Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg er ute etter PC spill via Steam (eller ikke) som passer for sosial stue morro. Enten vs modes eller co-op. Må da typisk støtte xbox controller, ellers blir det litt tungvint. Noen jeg raskt fant kan være kandidater er: Trine spillene Awesomenauts TowerFall Ascension Magicka Worms Spillene må da kjøre shared eller splittscreen. Jeg snakker om at alle spiller på samme TV, ikke over nettet, alle er sitter og spiller på samme PC. Gjerne og noen spill som er litt 'jente vennlige'. Tenker på alle sjangere, fyr løs... Her er en liste over spill, men vet jo ikke hvilke som faktisk er bra http://pcgamingwiki.com/wiki/List_of_Local_Multiplayer_Games Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Rayman Legends er LEGENDARISK Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Guacamelee! og Foul Play er begge artige brawlere. Joe Danger og Rock og Ages er også å anbefale. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Personlig kan jeg anbefale Lara Croft and the Guardian of Light. Spillet blander action og gåteløsing på en fin måte, og er et engasjerende spill for to spillere. Har selv kun spilt det på PS3, men vil anta PC-utgaven er minst like bra. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 En haug med konsollspill på emulator. For eksempel Mario Party-serien, Mario, Kirby, Mario Kart. Trials Hd, Evolution og Fusion (pc eller Xbox) Nidhogg (pc): http://www.nidhogggame.com Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Noen flere forsalg?.. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 2 - player co-op i Dungeon Siege 3 har jeg rundet med en kompis mange ganger. Mye bedre spill enn kritikken skulle tilsi. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Broforce, Trials, Liero Endret 23. juli 2014 av StorPeder Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Speedrunners er et artig spill å spille mot kamerater! Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hero Siege, Hammerwatch, How to Survive, osv osv. Finn et spill på Steam som er merket "lokalt samarbeid", klikk på "lokalt samarbeid" og du får opp en hel drøss av spill med anmeldelser under. Steam er co-op heaven Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 TowerFall Ascension som du har nevnt i første post er uten tvil det beste spillet og spille 2-4 venner på. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Hero Siege, Hammerwatch, How to Survive, osv osv. Finn et spill på Steam som er merket "lokalt samarbeid", klikk på "lokalt samarbeid" og du får opp en hel drøss av spill med anmeldelser under. Steam er co-op heaven Takk for innspill! Men Hero Siege er i alpha, og er litt drama der med tanke på ikke fungerende mp. Hadde dette vært mer ferdig, kunne det vært ok. Er og en noe rar syrlig kommentar fra utvikler på forumet der, så jeg har ikke mye tiltro til seriøsiteten deres. Hammerwatch...tja. How to Survive kunne fungere, men det virker ikke å være veldig casual gameing, og i en litt vel blodig kategori, blir mer som et horror adventure. Å søke på Steam basert på feks lokal coop fungerer dårlig. Man får opp 500+ sider med spill, og mange av de er IKKE lokal coop på samme maskin, de tar og med lan spill etc. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hero Siege, Hammerwatch, How to Survive, osv osv. Finn et spill på Steam som er merket "lokalt samarbeid", klikk på "lokalt samarbeid" og du får opp en hel drøss av spill med anmeldelser under. Steam er co-op heaven Takk for innspill! Men Hero Siege er i alpha, og er litt drama der med tanke på ikke fungerende mp. Hadde dette vært mer ferdig, kunne det vært ok. Er og en noe rar syrlig kommentar fra utvikler på forumet der, så jeg har ikke mye tiltro til seriøsiteten deres. Hammerwatch...tja. How to Survive kunne fungere, men det virker ikke å være veldig casual gameing, og i en litt vel blodig kategori, blir mer som et horror adventure. Å søke på Steam basert på feks lokal coop fungerer dårlig. Man får opp 500+ sider med spill, og mange av de er IKKE lokal coop på samme maskin, de tar og med lan spill etc. Hei! Du skal ikke søke i søkefeltet, du skal klikke linken. Gå inn på f.eks. Hammerwatch, scroll ned til der det står "lokalt samarbeid", klikk "lokalt samarbeid". Du skal da få 50+ sider med spill som alle støtter lokalt samarbeid. Jeg tror ikke det skal være noe problem med Hero Siege så lenge begge spillerne bruker XBox360-controller. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Men det er det er problem. Når du klikker på "lokalt samarbeid" så får du opp mange spill som ikke kommer i kategorien spille sammen på 1 PC typisk. Det kommer og opp spill som man kan spille i LAN etc. Er det som er problemet. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Ja, ser ut som du har rett. Det er bare den første siden som viser korrekte resultater. Straks man blar videre blir det random spill og blar du tilbake til side 1 igjen så har det jaggu blitt random spill der også. Steam har sine bugs dessverre. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 http://store.steampowered.com/search/?sort_by=Metascore&sort_order=DESC&category2=9&page=1 Bruk den adressen for å søke opp co-op. Endre det siste tallet for å bla videre. Litt mer tungvint, men slik skal du i hvert fall kunne få kun co-op-resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå