North Pole Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Sett opp drømmelaget ditt for mesterskapet, bruk 4-2-3-1 (skal ikke være et stort problem da ikke så veldig mange spydspisser har vært kjempegode). Mitt lag: Neuer Zabaleta-Garay-Hummels-Armero Mascherano-Khedira Müller-Robben-Rodriguez Messi Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) NeuerLahm - Hummels - Silva - ZabaletaMascherano - KroosRobben - Neymar - JamesMüllerForklaring: Neuer tok det som kom. Tøff, kompromissløs og starter mange angrep med sine raske igangsettinger.Lahm var fantastisk som back. Viser at han er verdensklasse utover i mesterskapet.Hummels var bunnsolid gjennom hele VM, til tross for at han ble rundet av en gang av verdens beste spiller, Messi.Silva - Limet i et rufsete Brasiliansk forsvar.Zabaleta - Tja. Jeg synes han har vært svært god - det skjer ofte lite på kanten til Zabaleta. Mascherano - VMs kanskje beste spiller for min del. Hadde Robben på topp før kampen mot Argentina, men Mascherano tok ham helt ut av kampen.Kroos - Usikker på hvor han faktisk spilte på midten, men han var stort sett glimrende hele VM. Finalen var nok hans dårligste kamp.Robben - gi ballen til Robben og han skaper noe. Hver gang. Bortsett fra når han spiller mot Mascherano.Neymar - Brasils eneste offensive kort. Omtrent like talentløst som Norge i '94, hvor vi kom bort med Flo-pasningen.James - VMs overraskelse for min del. Knapt hørt om mannen, og han styrte hele Colombia som vi forventet Messi skulle gjøre med Argentina.Müller - I mangel på spisser legger jeg inn Müller på topp. Han hadde nok et godt VM. Løper mest, løper smartest og scorer "alltid". Endret 14. juli 2014 av Sovehest Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Neuer Boateng - Hummels - Garay - Lahm Mascherano - Khedira Kroos - James - Robben Müller Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Neuer Lahm - Garay - Hummels - Blind Mascherano - Kroos Robben - Neymar - James Messi Honorable mentions: Navas, Silva, Vlaar, Khedira, Sanchez, Müller, Benzema Endret 14. juli 2014 av Maefteda Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Neuer Lahm - Hummels - Silva - Blind Mascherano - Schweinsteiger Robben - Kroos - James Müller E: Leif. Endret 14. juli 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Neuer Lahm - Vlaar - Hummels - Höwedes Khedira - Kroos Robben - James R - Neymar Müller Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Neuer Zabaleta Hummels Garay Blind Mascherano Kroos Robben James Neymar Muller Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Neuer Lahm - Hummels - Vlaar - Blind Mascherano - Kroos - SchweinsteigerJames - Muller - RobbenHonorable mentions: Messi, Zabaleta, Garay, Khedira, Navas, Neymar, Gonzalez og sikkert noen til. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Neuer Lahm-Hummels-Vlaar-Blind Vidal-Schweinsteiger Robben-James-Sanches Muller Benken; Kross, Zabaleta, Thiago Silva, Mascherano Trener: Treneren til Chile(husker ikke navnet i farta.) Endret 14. juli 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå