GtHoo Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Heisann. Har sett litt på action cameraer til min far, og kom over kameraproffen.no som hadde et kamera som jeg syns så greit ut etter å ha sett litt om kamera på youtube. Fant det kun hos dem, og lurer på om noen enten vet om andre steder den selges, eller om kameraproffen er seriøs, eller scam? Jeg vil helst kjøpe varen i norsk nettbutikk, siden det haster litt å få tak i et acion camera. Link til varen jeg ville ha http://kameraproffen.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=1 Lenke til kommentar
Bighand Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg lurer på det samme. Finner ingen omtale av dette firmaet. Mvh Ottar Olsen Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg lurer på det samme. Finner ingen omtale av dette firmaet. Mvh Ottar Olsen Ligg unna det kameraet, videoen som ligger under er falsk. Den viser to opptak tatt med samme kamera. Kjøp gopro eller et annet merke som er kjent for å være brukbart. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Er lenge siden nå, men jeg stolte ikke på butikken, så jeg endte opp med et sony actioncamra Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Er lenge siden nå, men jeg stolte ikke på butikken, så jeg endte opp med et sony actioncamra Et smart valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå