Retrix1 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg er 13 år og har veldig lyst på GTA V, men mamma sier det er for voldelig, siden skolen viste alle foreldrene klipp av GTA V (Tortur oppdraget og andre voldelige ting) men viste ingenting om det positive. Hvordan kan jeg overbevise mamma?? Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Sorry, hu er sjefen! Spiller egentlig ingen rolle om det er GTA eller Super Mario. Endret 14. juli 2014 av teb1986 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Det er vanskelig å vinkle GTA 5 til å ha en positiv innflytelse på yngre gutter/jenter. Som teb1986 sier så er det mamma som er sjefen. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 "Men alle de andre får lov" sikker vinner Lenke til kommentar
Retrix1 Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 "Men alle de andre får lov" sikker vinner Funker ikke for meg, hun sier bare "Jeg bestemmer ikke over de" Lenke til kommentar
Populært innlegg Spartapus Skrevet 14. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg spilte GTA da jeg var 13, men da så det sånn ut: 10 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Det er dessverre ikkje så mykje du kan gjere for å overbevise henne om at du skal få spele spel med 18 års aldersgrense. Det einaste du kanskje kan få til er å spele saman med din mor (i alle fall til å begynde med). På den måten vil du få fram kontekten til dei voldelige scenene, dette vil kanskje gi eit betre inntrykk enn dei bruddstykka som ho har fått sett før. Men akkurat i GTA 5 så vil dette ikkje være like effektivt som i andre spel som inneheld vold men som totaltsett er positive og politisk korrekte. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Du er alt for ung til å spille GTA. Unger skal ikke spille dette. GTA er et spill for voksne, det er 18 års grense og det er en grunn til det. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Spilte gta lenge før jeg var 13, ingen problem det. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Du får gjøre som alle gjorde da jeg var 13 - stikke til en kompis som får lov/foreldrene ikke vet og spille det der. Slik jeg stiftet bekjentskap med Rambo, Terminator og div. TV-spill i min glade ungdom i hvert fall. Mye mer sosialt også 2 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Spilte gta lenge før jeg var 13, ingen problem det. Og flere år senere henger du fremdeles rundt på internett. Det er nok det mor frykter skal skje med sin sønn også 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Du er alt for ung til å spille GTA. Unger skal ikke spille dette. GTA er et spill for voksne, det er 18 års grense og det er en grunn til det. Godt at du sa det. Var redd for at ting ikke var klart først... Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Hva er det du synes ser spennende ut med GTA5? Det er ikke et spesielt bra spill, og det finnes utallige andre spill der ute som er mye bedre der ute som har lavere aldersgrense. Med mindre det er den umotiverte volden (trist hvis det er det eneste en 13-åring finner fasinerende med spill) kan du fint finne de andre elementene i GTA i andre spill også, enten det er råning eller The Sims-aktige minispill. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå