bambam Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Tragisk at jeg aldri har fått tak i disse dropsa Lenke til kommentar
NuB Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Sist jeg trengte noe fra Microplex gikk vi sammen noen kompiser for å spare porto. Men ingen nevnte noen drops (dette blir oppvask!). Tror jeg må finne meg noe å bestille der, fikk så lyst på disse dropsene. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 De dropsene det snakkes om selges i kilo-bagger på svinesund for en billig penge.. Pleide å kjøre over og kjøpe sånne før er knallgode! Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 De dropsene det snakkes om selges i kilo-bagger på svinesund for en billig penge.. Pleide å kjøre over og kjøpe sånne før er knallgode! kilo-bagger faktisk... men du har rett, dem er grisegode... Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 HEY! Jeg fikk bare 1 drops :x De er svenske og gode Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Har bare bestillt en gang derfra, men minnes fortsatt dropsen jeg fikk.. På tide å bestille no mer, kan jo bare kaste det jeg kjøper og spise snop istedenfor.. 50k for en pose godteri er jo ikke ille da... :o Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hvorfor stoppe med Microplex? Da fatter kjøpte seg ny Yaris i fjor fikk han både blomster og konfekteske av den lokale Toyotapusheren. Og til jul fikk han jommen julegave også; et lite ubrukelig verktøysett med Toyota-logo. Så hvis en kjøper ti-femten nye Toyotaer burde en jo få julegaver nok til hele slekta Lenke til kommentar
Chryzo Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 kjøpte etpar vifter og en katode og fikk 3 (tre!) drops! Tror de slenger ut drops på måfå. . . Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Tror jeg må bestille noe mer for å finne ut hvordan de frukt-dropsene smaker... Jeg fikk nemlig bare en smørbukk-karamell... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Tror det er veldig tilfeldig på hvor mange drops hver enkelt får. Er sikkert bare karen som pakker som tar en liten neve og legger oppi pakken før han teiper igjen Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Så hvis en kjøper ti-femten nye Toyotaer burde en jo få julegaver nok til hele slekta Kommer an på slekta, hehe. edit : vært for mye inne, *HUMOR ALERT* Lenke til kommentar
cof Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 de selger dem også på europris i 0.5 kg pakker Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg fikk bare ett Men det var godt 8) Lenke til kommentar
KAS Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 de selger dem også på europris i 0.5 kg pakker Hva heter de da? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hehe, ser ut til at Microplex har satt nye rekorder hva smarte markedføringstiltak anngår. :wink: Jeg mener, når folket velget webshop på grunnlag av godteriet de legger ved. Forresten, de dropsene fra databutikken er ikke noe gode Phøy! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Har bare bestillt en gang derfra, men minnes fortsatt dropsen jeg fikk.. På tide å bestille no mer, kan jo bare kaste det jeg kjøper og spise snop istedenfor.. 50k for en pose godteri er jo ikke ille da... :o 50k, altså 50 000 er ganske ille for en pose godteri jo.. /me fikk 3 drops av både microplex og databutikken.com Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg fikk 2 drops når jeg kjøpte varer for 643 kr... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Kommer sikkert ann på hvem som pakker og humøret! Bra = mange, dårlig = en eller ingen *grin* Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vel, neste gang når dere kjøper vannkjøing eller noe så del bestillingen! Det blir vel litt dyrere frakt, men dere får minst 1 per sending Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Må bare si at drops er gode. Rekorden her er 2. Men da var det en julegave jeg fikk av søstera mi, og hun hevdet å spist den ene "siden det var to" Hurtigsvar-funksjonen var forresten neat Hadde bare smiliene funket som de skulle hadde jo dette vært lett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå