Gå til innhold

Noen som skal til Taiwan (Taipei) i sommer? Trenger hjelp.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Hei,

Saken er den at jeg glemte min iPad på et hotell i Taipei.

Jeg har fått dem til å ta vare på den mens jeg tenker ut en måte å få den hjem på. Saken er den at det koster meg rundt kr 3000,- å få den hjem, noe som gjør at det hele blir et tapsprosjekt.

Så hvis noen skal ned dit, kunne jeg tenkt meg å betale for at denne blir hentet og tatt med tilbake til Norge. Hotellet ligger i sentrum og taxi er ca. gratis i landet. Jeg betaler selvfølgelig en passelig belønning for dette.

Eventuelt om noen kan sette meg i kontakt med en nordmann som bor der nede, så hadde det også vært helt topp!

En fortvilet "takk på forhånd!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Hotellet vil ikke sende pr. post og henviser meg til aktører tilsvarende UPS.

Hotellet sier at det blir problemer når dem prøver å sende den, pga. utgående MVA og diverse.

Jeg trur egentlig dem prøver å si at dem ikke gidder legge ut og/eller sende denne for meg... :(

Snakker med dem hele veien. Trur heller ikke dem aksepterer at jeg overfører penger på forhånd for frakten.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei,

Jeg skal til Taipei i morgen kveld og være der en uke på ferie. Jeg skal deretter en uke til Kina, og så hjem til Norge den 12. august. Dersom du fremdeles ikke har løst dette kan du kontakte meg på PM snarest, så kan det hende at jeg kan være til hjelp. :)

Mvh
Niuroumian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...