nemoxz Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Kjøpte nettopp en "Grundig 46" LED Smart-TV 46 VLE 7339 BR" fra elkjøp: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/46VLE7339BR/grundig-46-led-tv-46-vle-7339-br Ble vel kjøpt da jeg syntes bildekavalitetet/panelet så rimelig bra ut + at den hadde nettverk, rikstv og avspiling fra usb disk. ble anbefalt denne av selger. Men etter litt bruk så ble jeg rimelig frustrert av grensesnittet til tv'n.. ikke helt enkelt å navigere seg fram.. Smart-tv funksjonen er treg.. den eneste appen som var kjent var youtube.. resten var noen tyske apper. Men ellers så er bildet helt ok til den prisen. Men ser i ettertid at det er mange tv'er på expert og elkjøp som har mye bedre smat-tv funksjon.. som også har netfilx, hbo, viaplay og nettleser.. alle til tilsvarende pris og størrelse.. Bør jeg kansje bytte denne til en annen tv, som er et bedre kjøp? noen tips og råd ? Endret 14. juli 2014 av nemoxz Lenke til kommentar
Popcron Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Er smart tv viktig for deg så kjøp samsung eller lg. Men bildet er strengt talt det viktigste, er du fornøyd med det så er det mange ting du kan koble på for å få de samme mulighetene som smart tv gir deg, feks en apple tv eller chromecast. Lenke til kommentar
nemoxz Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 Joa.. bildet er jeg fornøyd med.. Men sitter litt med følelsen at jeg har gjort et dårlig kjøp i forhold til Lg/Samsung til samme pris.. Kan vel ikke være så stor forskjell på bildekvaliteteten.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Det kan det for være, samme med lydkvaliteten som er bedre på Grundig enn de fleste andre rimelige tver. Utover det er jeg enig med Popcron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå