Gå til innhold

Flower in the wind

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Lekkert igjen fra deg!!

MVH Tove

Takker:-) Hjelper å dykke ned i blomsterbeddet....For fine perspektiv.

Lenke til kommentar

Da får vi kanskje flere dykk i blomsterbedet.

Ikke helt heldig med vinkelen her synes jeg, men har man egne blomster så er det jo mulig å gjøre noe med - for kanskje kommer det ei humle eller tre også og da blir det straks mer interessant.

Lys, farger og skarphet sitter som et skudd, men de slørete sterke røde i bakgrunn stjeler litt for mye oppmerksomhet her.

Blomsterbed er ikke alltid lett. Har jo utallige mislykkede forsøk bak meg sammen med noen der jeg lyktes også.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Da får vi kanskje flere dykk i blomsterbedet.

Ikke helt heldig med vinkelen her synes jeg, men har man egne blomster så er det jo mulig å gjøre noe med - for kanskje kommer det ei humle eller tre også og da blir det straks mer interessant.

Lys, farger og skarphet sitter som et skudd, men de slørete sterke røde i bakgrunn stjeler litt for mye oppmerksomhet her.

Blomsterbed er ikke alltid lett. Har jo utallige mislykkede forsøk bak meg sammen med noen der jeg lyktes også.

Roar

Blir nok flere dykk i beddet ja:-) prøvde og få med vinden som røsket i mors blomster og kunne sikkert vært tatt fra flere vinkler. Bakgrunnen er litt vanskelig, når det er såpass mye planter. Får sitte litt mere i beddet og la humla suse, så får jeg vel med den og....

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Flotte farger! Morsomt også med vinkelen du har valgt!

Takker:-) Rene skattekista i blomsterbeddet nå om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...