tvv Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Hei! Jeg har et behov for å generere en strekkode - jeg har EAN nr som er et gyldig nr - men trenger å lage koden slik at jeg kan printe den ut slik at folk kan skanne den fra et ark i stedet for varen. Noen som vet om et sted på nett eller et gratisprogram som kan gjøre dette, da jeg egentlig bare trenger 1 kode :-) Håper på et raskt svar! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Vet ikke om du har forsøkt å google? Ett rask google-søk gir fleregratis tjenester som generer strekkoder. Hvis det de tjenestene tilbyr ikke er godt nok, hvilke krav er det de ikke tilfredstiller? Lenke til kommentar
tvv Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Vet ikke om du har forsøkt å google? Ett rask google-søk gir fleregratis tjenester som generer strekkoder. Hvis det de tjenestene tilbyr ikke er godt nok, hvilke krav er det de ikke tilfredstiller? Hei! Joda har forsøkt å Google og også funnet noen programmer, men antivirus programmet advarer sterkt mot de jeg finner der - så lurte mer på om det var noen som viste om noe seriøst program. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Søk etter EAN-font. Lenke til kommentar
tvv Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Takker - da har det løst seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå