Harald Gjerholm Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Fjell bjerk i motlys. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Du maler i vei på din nye sjanger. Det blir severdige bilder, ingen tvil om det. Bildet har et organisk preg, noe jeg mener er viktig. Å føle på skjermen er glatt og steril, - men likevel... Dust, fine farger! Vh. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 DAGENS BILDE: En flott studie av en bjørkeskog som bader i sollys. I mine øyne treffer du veldig bra med lukkertiden her. Den er lang nok til at bildet får et stilig maleriaktig uttrykk, men ikke så lang at motivet går over i det abstrakte. Motivet er fortsatt gjenkjennelig, noe som gjør bildet mer interessant. Ellers veldig bra kontroll på eksponeringen og fargepaletten. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Henger meg med på Mikaels kommentar her. Etter å ha sett nærmere på dette sitter jeg igjen med et inntrykk av mer maleri enn foto denne gang. Du er ikke like heldig hver gang. Men det er jo ingen av oss. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Gratulerer. Lyset og fargene leder tanken til Skagenmalerne . Kan det være en ny Krøyer som er på gang Mvh Melvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg