KnutValentino Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Du må nok belegge deg på et kaloriunderskudd. Prøv på 1500 dagen. Anbefalt for menn er vel 2200.. HÆ?! WHAT?! Når man trener og skal bygge muskler, så er det jo et kaloriOVERSKUDD som er tingen(?)! Lenke til kommentar
belius Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Har i så fall misforstått, trodde du skulle rippe frem abs'a Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Du må nok belegge deg på et kaloriunderskudd. Prøv på 1500 dagen. Anbefalt for menn er vel 2200.. HÆ?! WHAT?! Når man trener og skal bygge muskler, så er det jo et kaloriOVERSKUDD som er tingen(?)! Ikke hvis du vil ha flat mage. Nå må du bestemme deg. Hvis du vil utelukkende bli sterkere, så må du løfte tungt, og gi musklene et overskudd av næring. Hvis du vil bli ripped, og få mer synlige muskler og få frem 6-packen, så må du forbrenne fettet som ligger utenpå, som betyr at du må ligge på et kaloriunderskudd. Å oppnå begge deler samtidig er en av de mest kompliserte målene du kan ha som nybegynner/viderekommen. 1 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Angående luft i magen så kan det kanskje skyldes eggene? Når jeg hadde egg og bacon til frokost hver dag så var det nesten så jeg måtte ha håndtak på dassen når den verste teppebombinga sto på. Brød kuttet jeg også ut fordi de brødene som er i butikken er så sinnsykt mye gluten og gjær i at man blir helt ballong i magen 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Du må nok belegge deg på et kaloriunderskudd. Prøv på 1500 dagen. Anbefalt for menn er vel 2200.. Ikke kom med tips når du ikke har peiling. Til TS. Hvis jeg forstår deg riktig, så er dette ganske normalt. Min vaskularitet varierer ganske godt gjennom dagen også. Noen ganger ser jeg mer oppblåst ut, mens hvis jeg går en stund uten mat, ser jeg mer lean ut. Hvis jeg trener uten å ha spist på noen timer ser jeg desidert best ut. Det er ingen som ser 100% hele dagen, og det spiller heller ingen rolle. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Du må nok belegge deg på et kaloriunderskudd. Prøv på 1500 dagen. Anbefalt for menn er vel 2200.. Ikke kom med tips når du ikke har peiling. Til TS. Hvis jeg forstår deg riktig, så er dette ganske normalt. Min vaskularitet varierer ganske godt gjennom dagen også. Noen ganger ser jeg mer oppblåst ut, mens hvis jeg går en stund uten mat, ser jeg mer lean ut. Hvis jeg trener uten å ha spist på noen timer ser jeg desidert best ut. Det er ingen som ser 100% hele dagen, og det spiller heller ingen rolle. Relevant: Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Okeii.. Her var det mildt sagt jævli mye rart. Magesekken er forholdsvis liten del av det som er i regionen rundt magen. Det er tarmene som er mesteparten utav det som kommer frem. Vaskulær er vertfall helt ut på viddene å bruke, ordet vaskulær betyr på blodkar. Eller vi kan benytte den engelske definisjonen Vascularity, in bodybuilding, is the condition of having many highly visible, prominent and often extensively ramified superficial veins.[1] The skin appears "thin" — sometimes virtually diaphanous — due to an extreme reduction of subcutaneous fat, allowing for maximum muscle definition. Men det blir fortsatt galt. Det som gjør at magen blir oppblåst er nedbrytningsfasen av enkelte matvarer i tarmen. Under nedbrytningen så dannes det gass. Det mange reagerer på er bønner, løk, kål, mais osv. Det som også kan gi gassdannelse viss du spiser for mye fiber. Dersom du reagerer på noe av det du spiser (mange gjør det med egg) så skaper dette også gassdannelse. Gassen siver som kjent ut etter en stund og ting vil 'normalisere seg' Den enkleste måten å se 'formen' på er å se hvordan du ser ut om morgenen. Dersom dette er ett vedvarende problem kan det være greit se om du har matintoleranse. Jeg trodde de fleste her hadde naturfag på barneskolen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg snakker om mengden vann i fettcellene over absene når jeg snakker om vaskularitet. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Det er ikke derfor du blir oppblåst. Det er såpass marginalt at det er knapt nok synbart. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Det er ikke derfor du blir oppblåst. Det er såpass marginalt at det er knapt nok synbart. Klar over det. Formulerte meg dårlig. Der er som du sier, mat i systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå