Mr. Spaceworld Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å skrive é lenger. Bruker det i navnet mitt så er litt irriterende. Før så kunne jeg trykke Alt Gr + "knappen til venstre for Backspace" så skjedde det ingenting før man trykket e også dukket é opp. Nå så trykker jeg Alt Gr + "knappen til venstre for Backspace" så dukker ´´ opp før jeg kan trykke på e. Eneste måten nå er å trykke Alt + 0233 som er litt kjedelig å bruke i lengden. Prøvd å google, men å google etter tegnet ´ viser seg å være vanskelig Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Du kan f. eks. legge inn spansk tastatur, da kan du bytte mellom norsk og spansk tastatur ved hjelp av Alt+Venstre Shift. Jeg har hatt det slik i åresvis og det funker konge. é blir da tast æ og deretter tast e. Skal du ha ñ er det norsk ø når du har spansk tastatur. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å skrive é lenger. Bruker det i navnet mitt så er litt irriterende. Før så kunne jeg trykke Alt Gr + "knappen til venstre for Backspace" så skjedde det ingenting før man trykket e også dukket é opp. Nå så trykker jeg Alt Gr + "knappen til venstre for Backspace" så dukker ´´ opp før jeg kan trykke på e. Eneste måten nå er å trykke Alt + 0233 som er litt kjedelig å bruke i lengden. Prøvd å google, men å google etter tegnet ´ viser seg å være vanskelig Høres ut som du har fått malware på systemet ditt, mest sannsynlig en keylogger. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 Høres ut som du har fått malware på systemet ditt, mest sannsynlig en keylogger. Takk! Jeg installerte en keylogger forrige uke som jeg hadde helt glemt Avinstallerte den nå og da funka det gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå