Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Klarer ikke lenger skrive é

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å skrive é lenger. Bruker det i navnet mitt så er litt irriterende. Før så kunne jeg trykke Alt Gr + "knappen til venstre for Backspace" så skjedde det ingenting før man trykket e også dukket é opp. Nå så trykker jeg Alt Gr + "knappen til venstre for Backspace" så dukker ´´ opp før jeg kan trykke på e. Eneste måten nå er å trykke Alt + 0233 som er litt kjedelig å bruke i lengden.

Prøvd å google, men å google etter tegnet ´ viser seg å være vanskelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan f. eks. legge inn spansk tastatur, da kan du bytte mellom norsk og spansk tastatur ved hjelp av Alt+Venstre Shift. Jeg har hatt det slik i åresvis og det funker konge. é blir da tast æ og deretter tast e. Skal du ha ñ er det norsk ø når du har spansk tastatur.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å skrive é lenger. Bruker det i navnet mitt så er litt irriterende. Før så kunne jeg trykke Alt Gr + "knappen til venstre for Backspace" så skjedde det ingenting før man trykket e også dukket é opp. Nå så trykker jeg Alt Gr + "knappen til venstre for Backspace" så dukker ´´ opp før jeg kan trykke på e. Eneste måten nå er å trykke Alt + 0233 som er litt kjedelig å bruke i lengden.

Prøvd å google, men å google etter tegnet ´ viser seg å være vanskelig

Høres ut som du har fått malware på systemet ditt, mest sannsynlig en keylogger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...