Lord_Linus Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg ser at det er mange spørsmål angående 3d mark tester. Mange spør om hva som er det rette oppsett av maskinen,tenker da på drivere, oppsett i henhold til direct 3d og open gl..De fleste sier man skal slå av v-sync for å forbedre ytelsen i 3dmark.. Siden jeg prøver å finne det beste oppsettet for min maskin slo jeg av v-sync i både direct 3d og open gl innstillenge i windows xp. Når jeg da kjører 3d mark 2001 opplever jeg at bilde hakker på flere steder i de forskjellige testene, spes. i testen "nature". Kjører 3d mark 2001 på default. Er dette noe normalt?? Gjør jeg noe galt? Min høyeste poengsum i 3d mark 2001 er 4901. Skjermkortet mitt er ikke overklokket, har prøvd men synes ikke at det var noen stor forskjell, snarere tvert i mot. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 du ska få høyere framerate når du slår av vsync men det blir dårligere bildekvalitet. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Kort å godt er det fordi vsync gjør sånn at skjermkortet går fortere enn hz på skjermen din. Derfor hakker det noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå