Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilke jenter har trang mus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Pessimistiskt

Hvorfor er det fornermende å kjøpe noe aom trener pelvis myskelen som gir mindre risiko for mange sykdommer og dritt?

Greit vi mannfolk hadde nok kjøpt den grunnet trangere mus men å trene pelvis muskelen gjør mye mer enn bare trangere mus ;)

Hvis mannen selv ikke kan innrømme han har liten tiss, dersom han faktiskt har det, så er det ikke du som har et problem sim kjøper penispumpe eller lignende til han, da har han problem med å innse problemet ;)

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Om jeg hadde fått en sånn så hadde jeg ikke tenkt "oi så kjekt nå skal jeg få muskler!!" Akkurat. Hadfe selgølgelig tolket det som jeg måtte bli trangere:S

Lenke til kommentar

Har en teori om at lave jenter ofte er litt grunnere, og høye jenter gjerne er dypere. For eksempel har avstanden fra skrittet og opp til magen ofte en sammenheng med høyde, og dermed antakelig også med lengde på skjede, med tanke på plassering av livmor og sånn. Egen erfaring underbygger dette. Blir interessant å se fremover om teorien min blir videre støttet opp av innsamlet data.



Anonymous poster hash: aadd9...250
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har en teori om at lave jenter ofte er litt grunnere, og høye jenter gjerne er dypere. For eksempel har avstanden fra skrittet og opp til magen ofte en sammenheng med høyde, og dermed antakelig også med lengde på skjede, med tanke på plassering av livmor og sånn. Egen erfaring underbygger dette. Blir interessant å se fremover om teorien min blir videre støttet opp av innsamlet data.

 

Anonymous poster hash: aadd9...250

 

Du får pirke litt rundt å gå i dybden på det temaet - praktisk vinkling såklart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om jeg hadde fått en sånn så hadde jeg ikke tenkt "oi så kjekt nå skal jeg få muskler!!" Akkurat. Hadfe selgølgelig tolket det som jeg måtte bli trangere:S

men hvorfor er det en negativ ting?

det er en positiv ting for deg

det er en positiv for den du er sammen med

det er positivt for alle fremtidige kjærester og one night stands

win win win ;)

 

mannfolka blir gladere som gjør at de gir deg ros og status og dermed får du mer selvtillit og blir enda bedre.

 

+ det gjør mye medisinsk godt

 

ser ikke hvorfor dette skal bli tatt negativt når det i realiteten kun er positive ting for alle parter

Lenke til kommentar

Om jeg vil ha noe sånn kan jeg like gjerne kjøpe det selv:S det blir som å gi silikon i gave til kjæresten

hehe, jeg hadde bare blitt glad hvis jenta kom med tips og tricks til at ejg kunne bli bedre fordi jeg godtar at jeg har mine feil. ikke det at det er noe feil dersom man ikke er supertrang ;)

 

grunnen til ejg spurte var egentlig bare fordi det var interesant å høre fra ei jente som nettopp syntes dette var negativt å gi en slik i gave. ikke noe mot deg elelr noen andre jenter bare generelle synspunkter :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...