Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilke jenter har trang mus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teknisk sett blir hun vel ikke trangere da vaginaveggene forblir uendret, men hun kan føles trangere ved at hun får økt muskelmasse og at hun får bedre kontroll på å stramme seg nedentil. ;) *pirke pirke* :)

hvis hun får økt muskelmasse som "buler" veggene innover for å forklare det på en rar måte, så blir hun jo trangere blir hun ikke? ;)

 

 

Hvorfor ikke alle jenter kniper dagen lang skjønner jeg ikke, det er veldig vanskelig for en gutt å gå ifra en trang jente.....

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

 

Tipper du se dette like lett som du kan se på en gutt og se at han er over gjennomsnittet utstyrt....

 

Det er lett å se på menn om de er godt utstyrt. Nesten alle tynne menn har stor pikk, samme med mørkhudede.

 

 

HAHA det er det værste jeg har hørt! Hva om mannen med verdens minste slanker seg noe enormt? Får han verdens lengste da eller?

Lenke til kommentar

 

 

HAHA det er det værste jeg har hørt! Hva om mannen med verdens minste slanker seg noe enormt? Får han verdens lengste da eller?

 

 

Nei, fordi han vokste opp overvektig under puberteten, og da greier man ikke utvikle en stor penis.

Endret av Tvillingsjel
slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

 

HAHA det er det værste jeg har hørt! Hva om mannen med verdens minste slanker seg noe enormt? Får han verdens lengste da eller?

 

Sorry men jeg klarer ikke å ta den der fra Adrax seriøst der... Hahaha.

 

Så jeg da - som var 186 cm høy og veide 107 kg ? Og nå er 186 og 82 kg ?

Endret av Tvillingsjel
slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

nnen med verdens minste slanker seg noe enormt? Får han verdens lengste da eller?

 

Nei, fordi han vokste opp overvektig under puberteten, og da greier man ikke utvikle en stor penis.

 

 

Ehm nei? Man kan være tynn, for så feit og så tynn igjenn.. Det du egentlig mener er at man må se på tynne barn og så gå etter dem?

Endret av Tvillingsjel
slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

.

 

Ehm nei? Man kan være tynn, for så feit og så tynn igjenn.. Det du egentlig mener er at man må se på tynne barn og så gå etter dem?

 

Det grenser nesten til for dumt... Når det viktigste spørsmålet på en date blir: Hvordan så du ut som barn?

 

Det er feil på så mange nivåer

 

Edit: Asiatere er veldig ofte tynne - men tør ikke påstå at alle de har samme gjennomsnitt på ustyret som nordmenn ?

Endret av g@bb@
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjeden er altså en viss størrelse i utgangspunktet og utvider seg ettersom hvor stor penis er. Jeg tror fremdeles at gutter som er besatt av "trang mus" antagelig har liten penis. Å stramme musklene under samleie er vel ikke bare en treningssak men en automatisk respons dersom dama oppnår orgasme f.eks :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes nok ikke noe fasitsvar på hvem som er trange eller ikke, men vil tro at de som trener er endel trangere enn gjennomsnitts sofasliteren. Min personlige erfaring er at de som har fått barn er endel slappere nedentil, nå har jeg kun hatt sex med 4 jenter/damer med barn, så kan jo være at jeg bare har hatt litt uflaks.

Lenke til kommentar

Teknisk sett blir hun vel ikke trangere da vaginaveggene forblir uendret, men hun kan føles trangere ved at hun får økt muskelmasse og at hun får bedre kontroll på å stramme seg nedentil. ;) *pirke pirke* :)

Haha joda, men det føles trangere da ;)

 

Finnes nok ikke noe fasitsvar på hvem som er trange eller ikke, men vil tro at de som trener er endel trangere enn gjennomsnitts sofasliteren. Min personlige erfaring er at de som har fått barn er endel slappere nedentil, nå har jeg kun hatt sex med 4 jenter/damer med barn, så kan jo være at jeg bare har hatt litt uflaks.

Du har nok hatt uflaks. :)

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

Teknisk sett blir hun vel ikke trangere da vaginaveggene forblir uendret, men hun kan føles trangere ved at hun får økt muskelmasse og at hun får bedre kontroll på å stramme seg nedentil. ;) *pirke pirke* :)

Haha joda, men det føles trangere da ;)

 

Føles trangere ja og kan fort gi bedre sex for begge parter. Må ikke glemme siste kommentar! :D

Lenke til kommentar

Finnes nok ikke noe fasitsvar på hvem som er trange eller ikke, men vil tro at de som trener er endel trangere enn gjennomsnitts sofasliteren. Min personlige erfaring er at de som har fått barn er endel slappere nedentil, nå har jeg kun hatt sex med 4 jenter/damer med barn, så kan jo være at jeg bare har hatt litt uflaks.

Det er nok en urban myte. Vaginaen er et fantastisk organ som evner å tilpasse seg veldig mye. Den beste sexen jeg har hatt hadde jeg med en venninne som hadde to barn ifra før :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...