Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilke jenter har trang mus?


Anbefalte innlegg

Finnes det et slags fasitsvar på hvilke jenter som er trang og ikke?

 

 

 

- Har hørt myter om at asiatere er trangere enn jenter flest. Stemmer dette?

 

- Er tynne jenter trangere enn overvektige jenter? Er det sånn at jenter med anoreksi er ENDA trangere enn vanlige jenter?

 

- Er jenter som driver med sport og trening mer trang enn andre?

 

- Er mørkhudete jenter mer trang enn andre?

 

 

 

 

 

Noen jenter her som kan forklare?



Anonymous poster hash: 41472...2cf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har vært borti syltynne treningsjenter som har vært romme og litt større jenter som ikke trener som har vært veldig trange, så det er nok helt individuelt. Jenter som bevisst trener musklene der nede ved å gå rundt med sånne kuler eller sånn pussy-squeezer ting fra kickstarter kan man nok si at har trangere mus enn jenter som ikke gjør det. Ellers ganske tilfeldig.

Husker en av de største nedturene mine i sex var i januar i år, endelig møtt ei nydelig jente etter 2 år som singel, kjempepen, smart, utrolig bra kropp og god humor, kåt som bare det, og det gikk ikke mange datene før vi var i senga hot and heavy, og bam, stapper den inn og der var det lite å hente gitt...... så syyyykt kjipt. Det hele ble bare kjedelig og uinteressant dessverre :/

Jeg er over gjennomsnitt både på lengde OG omkrets



Anonymous poster hash: e3cf4...42b
Lenke til kommentar

- Har hørt myter om at asiatere er trangere enn jenter flest. Stemmer dette?

 

- Er tynne jenter trangere enn overvektige jenter? Er det sånn at jenter med anoreksi er ENDA trangere enn vanlige jenter?

 

- Er jenter som driver med sport og trening mer trang enn andre?

 

- Er mørkhudete jenter mer trang enn andre?

 

Anonymous poster hash: 41472...2cf

 

Det er en myte at asiatere er trangere enn jenter flest... Det er helt individuelt også for asiatere hvordan de er nedentil.

 

Nei. Det er også helt individuelt. Har vært borti en spesielt syltynn jente som var svært romslig nedentil, ble litt overrasket da jeg trodde som deg at tynne jenter måtte jo være trangere.

 

Har ingen erfaring med mørkhudede.

 

Kort oppsummert så er det vel helt individuelt hvordan jenter er nedentil. Det kan jeg skrive under på. Du kan ikke skimte det utenpå (kroppsbygning, mengde fett på kroppen, muskler, ansikt) om de er romslige eller trange nedentil, eller hvordan det ser ut der nede (om det er en strek, bollemus, store eller små lepper, "meat curtains" osv) DESVERRE!

 

Og såkalte "løse" jenter, altså jenter som har mye hyppig sex osv. er ikke fysisk løsere nedentil enn andre jenter! De kan gjerne være trangere!

 

Om jeg skal basere en konklusjon på egne erfaringer er det faktisk de feitere/godrunde/'tykke overarmer men ikke pga. muskler'/tykk benbygning/lubne jentene som er trangest. Dette er ikke trolling! Helt sant! Håper flere kan komme og backe meg opp på akkurat den der.

Endret av Pjuuok
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Vel, jeg er jente og jeg tviler på at det finnes noe fasitsvar på hvem som er trangest

Har egentlig sett for meg at feite jenter er løsere, men virker jo ikke helt som det stemmer etter noens erfaring lengee oppe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Det virker jo ikke så rart at chubby damer er trange. Det er stappet fulle av fett, som presser sammen både litt av hvert.

Ja det gir egentlig mening når jeg tenker meg om

Lenke til kommentar

Aner ikke hva empiriske betyr, men jo melder meg sikkert frivillig ;)

I praksis? At man kontrollerer veldig mange kvinner, og måler størrelsen på deres vaginaer. Så sammenligner man kategorier (f.eks. basert på BMI), og ser om man finner noen forskjell.

 

For at resultatene skal være noe særlig troverdige så må man sjekke på veldig mange kvinner.

 

Det er godt at du melder deg frivillig til denne viktige og krevende oppgaven!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...