Gå til innhold

Seagate Desktop 6TB, release dato?


Anbefalte innlegg

Blir nok ikke noe mere seagate på meg etter at 4 av 10 disker røk på rappen, netshop er konk og seagate are registrert en dato som er mindre et år etter kjøpsdato som utløpt garanti.

Hvilke modell var det?

 

At en modell er dårlig vil ikke dermed si at alle er dårlige.

 

Mercedes har hatt noen dårlige batcher de også, som Vito fra rundt 1996 til 2001 eller.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Blir nok ikke noe mere seagate på meg etter at 4 av 10 disker røk på rappen, netshop er konk og seagate are registrert en dato som er mindre et år etter kjøpsdato som utløpt garanti.

Hvilke modell var det?

 

At en modell er dårlig vil ikke dermed si at alle er dårlige.

 

Mercedes har hatt noen dårlige batcher de også, som Vito fra rundt 1996 til 2001 eller.no

 

 

ST3000DM001

 

Ja, tenkte å skaffe meg 4*WD 6T når lommeboka strekker til sette de i raid5 og flytta data dit.

Lenke til kommentar

Har heller aldri hatt problemer med Seagate. Har pr nå 6 stk 4TB og 3 stk 3TB samt att jeg har hatt flere andre oppgjennom.

 

Har hatt 2 stk disker som har failet, den ene en Samsung (250 eller 320GB tror jeg det var) og den andre en WD 3TB Green.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Endelig skjer det noe, og overraskende nok også på prisfronten. Hadde ikke trodd at 6Tb skulle få akseptabel pris når det endelig kom :p

 

Kommer nok til å gå for NAS varianten, selv om Green er litt billigere. De eneste nyere diskene mine som er feilet er Green varianter. Ytelse gir jeg blanke i, bare strømbruk og støy er lav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...