Gå til innhold

Seagate Desktop 6TB, release dato?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvis du bruker så mange disker, hvorfor ikke bruke raid eller eksterne? :o

Jeg kjører rett og slett eksternt og kategoriserer og setter merkelapper. Så kan de også swappes rundt etter behov. Men nå har ikke jeg noe særlig behov til lese og skrive hastighet.

Lenke til kommentar

Og hvis du bruker så mange disker, hvorfor ikke bruke raid eller eksterne? :o

 

Jeg kjører rett og slett eksternt og kategoriserer og setter merkelapper. Så kan de også swappes rundt etter behov. Men nå har ikke jeg noe særlig behov til lese og skrive hastighet.

 

Jeg er ute etter desktop, ikke enterprise som nizzen sier.

 

Jeg har diskene i eget eksternt harddiskkabinett (icybox).

 

Det er da 4 stk i pc og så har jeg plass til 4 stk i kabinettet. filmer og serier på bluray tar mye plass, og jeg vil ha alt tilgjengelig i hjemmekinoen.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Steve Luczo, Chairman and CEO of Seagate has said: "We have also delivered 8TB customer development units to major customers and cloud service providers and the initial customer feedback has been very positive". We don't know which method Seagate has used to construct the 8TB HDD, but we should see these hit the retail market sometime before the end of the year, or the beginning of 2015.


Read more at http://www.tweaktown.com/news/39180/seagate-begins-rolling-out-8tb-customer-development-hdds/index.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jo fortelle at Seagate desktop 4TB fungerer aldeles topp på arecakontrollere. Har et rimelig stort raid-6 array med disse, og etter flere mnd, så har det ikkje dukket opp noen feil.

 

Det samme kan jeg ikkje si om noen gamle seagate echo green eller hva de heter :p De var epic fail i raid :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...