Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg like GoodLooking som jeg tror? - Bedøm meg!

Anbefalte innlegg

Nei, jeg er nok ikke særlig opptatt av å få "napp" hos det motsatte kjønn, sånn per definisjon.

Flaks for deg at du får oppmerksomhet fra det samme kjønn på profilen din på cupido da. (Selv om du tilsynelatende aktivt har prøvd å få kontakt med det motsatte).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som mange andre vil jeg si at du er "normal". Dvs. jeg legger ikke merke til deg i folkemengden.

Begynn på kampsport, så får du en naturlig bedre holdning. Holdningen har veldig mye å si.

I neste omgang ville jeg unngått å gå i bare svarte klær. Og muligens fiks frisyren.

Lykke til, det skal ikke mye til for å gjøre store endringer :)

Anonymous poster hash: c83c1...095
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke folk være litt mer konstruktive egentlig? Det er dårlig humor å vitse mest utseendet hans. Han ser ikke _så_ ille ut. Det krever mye av en person å endre klesstil/identiteten sin, og jeg kan ikke skjønne annet enn at noen innlegg bare gjør topicstarter usikker på utseendet sitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan ikke folk være litt mer konstruktive egentlig? Det er dårlig humor å vitse mest utseendet hans. Han ser ikke _så_ ille ut. Det krever mye av en person å endre klesstil/identiteten sin, og jeg kan ikke skjønne annet enn at noen innlegg bare gjør topicstarter usikker på utseendet sitt.

Når noen lager en slik tråd som dette må de være forbredt på alt mulig piss.

Ikke kom til meg og fortell at du blir usikker på deg selv pga netthat i en slik tråd :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er jente og hetetro, og beklager for å skuffe deg og for kanskje å virke brå, men rent utseendemessig finnes du ikke attraktiv. Jeg hadde ikke vurdert å verken skrive til deg av meg selv eller svare deg av høflighet, og jeg er en jente som har ligget med en god del objektivt pene menn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg hadde ikke vurdert å verken skrive til deg av meg selv eller svare deg av høflighet, og jeg er en jente som har ligget med en god del objektivt pene menn.

Du hadde ikke vurdert å svart han? Virkelig? Det er lavmål spør du meg.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Dårlig bildevinkel, dårlig bildekvalitet, dårlig belysning. Bortsett fra de tekniske tingene som gjør bildet dårlig så hadde det vært lettere å bedømme utseendet om du lagde et litt bedre ansiktsuttrykk, og ikke gjemte halve ansiktet i hår.

Jeg tror muligens du har et større problem med stilen din enn du har med genene dine.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Husk retningslinjene!
Har man mistanker om at noen troller skal dette taes via rapporteringsknappen , har derfor fjernet noen innlegg her.
Og ikke minst, husk kardemomme loven.
Reaksjon - tilbakemeldinger på moderering skal taes på PM som vanlig eller via riktige instanser i forumet.

Til Trådstarter :

Er selv hetero og her er mine tanker angående bildet :

*Måten du fotograferer deg selv på gjør at du kommer dårlig ut på bildet , bakgrunnen hvor du tar bildet sier at du oppholder deg på badet og klærne i bakgrunnen ødelegger fokuset. Vet ikke hvorfor, men når vi menn tar selfies blir det bare teit. Bruk et digital kamera eller sett selvutløseren til mobilen / kameraet på noen sekunder sånn at du får tatt bildet uten at du holder i kameraet / mob.

Så hvis du får endret måten du tar bildet på så vil du kunne komme langt bedre fram.

*Ansiktsutrykket ditt har også svært mye å si for hva du utstråler , igjen kommer du ikke noe bra ut her , et lite smil eller et "glimt" i øyet hadde trolig gjort mye for førsteinntrykket her.

*Klesvalget ditt er jo helt greit for den aldersgruppa du er i , men det sier også mye om deg som person og aldersgruppen din , et annet problem er at det ikke viser fram kroppen din på noen måte. Selv om man er tynn / lite muskuløs så kan man se bra ut ved å bruke riktige klær og da går det ikke på hva man betaler for det men passform og fargevalg osv osv.

Når det gjelder hvor pen du er på en skala fra 1 til 10 synes jeg det er vanskelig å bedømme , slik det er nå utifra kun det ene bildet vil jeg si 5 som andre her.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Skal ikke komme med noen vurdering, men her er noen ting jeg ville satt fingeren på:

-Ikke ta bilde på do

-Bruk ett bra kamera, for det du har gjort nå der er bilde lavkvalitets og da synker også din framførte "helhetlige" kvalitet av deg lavere pga av lite gjennomført bilde.

-Smil, hvordan kan du ansees som attraktiv hvis du ikke er fornøyd med deg selv engang?

-Få deg en ny sveis, gjerne en mer "mandy" sveis der du blir en typisk gutte-gutt og ikke ser ut som en kvinnelig sopekost

-Ikke ett must, men av personlig erfaring syns jeg du ikke burde ta bilde av deg selv, men ha heller bare ett portrett, forståelsen av bildet blir nemlig at du prøver å vise fram deg/noe, og akkurat nå er det ikke veldig imponerende, når du kunne hatt at "noen tok ett kult bilde av deg" der du utstråler og kan imponere langt mer. Gå på en cafe der du smiler f.ex for de som ser deg nå tenker at du ikke ser dagslys engang.

-Ikke lag noe grimase for da virker du bare usikker

-Få deg noen skikkelig fine klær? Ja flames and stuff kan virke episk hvis man er en pro-gamer men hvordan man er kledd er noe av det viktigste for jenter. Påfuglteorien lyder slik at for å kunne attraktere de peneste hunnkjønnene er det nødvendig å "spjåke" seg ut som en påfugl, for hunnkjønnene ville da velge de som var penest av hannkjønn. Hvis du er bra kledd får du bra damer, hvis du er dårlig kledd får du dårlige damer.

Mitt totale inntrykk av deg ble nemlig at, du er en usikker gutt som ikke helt vet hva du vil, og jeg syns du kunne lignet på en jente egentlig på det bilde.. Nå er jeg bare dønn ærlig og det er no offence for jeg har ingenting personlig imot deg, du bare ba om en ærlig uttalse så det har du fått..

Men jeg tror at du forbedrer du deg selv ut ifra tipsa som har blitt gitt deg vil du ha en mye bedre sjans :)

Det er ikke feil å være den beste utgaven av deg selv.. Det er like viktig som evolusjon hvis du vil ha bra dame og kunne produsere pene og bra barn en eller annen vakker dag.

Lykke til!

• Liker 5
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...