Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg like GoodLooking som jeg tror? - Bedøm meg!

Anbefalte innlegg

Personlig så ser jeg på meg selv som ganske så good looking og attraktiv, dersom man ser bortifra at jeg kanskje har litt "lite" muskler og "feil" hårfarge nå for tiden.

Noe som forvirrer meg en del nå for tiden er at den mengden oppmerksomheten jeg kan få er svært avhengig av hvilke nettsider jeg er å henger på.

Decate.no: Dette nettstedet er nok det nettstedet jeg får mest oppmerksomhet for tiden. Jeg kan f.eks. sende en liten melding med noe så lite som et lite "hei" i til 3 personer. Det er da nesten garantert at jeg får svar fra minst 1 av de 3, og det er ca. 60% sjanse for at jeg får svar fra 2 av de 3.

Moteplassen.no er stedet jeg vil rangere som nesten like bra som decate.no, med tanke på oppmerksomheten jeg får, og hvor lite jeg trenger å gjøre for å få svar i meldinger, og finne gode/morsomme samtalepartnere.

De nettstedene som jeg ser på som de "dårligste" for meg, må nesten bli sukker.no og cupido.no.

På cupido.no har jeg vært medlem nå i ca. 1 måned, og enda ikke fått et eneste svar fra noen av de jeg har kontaktet (ca. 20-30 stk).

Derimot så får jeg her stor oppmerkshet fra eldre menn, og noen ganger fra eldre (30-50 år gamle) par, fra områder som Oslo, Akershus og rundt der.

Det jeg altså ønsker med denne tråden, er en ærlig bedømmelse av hva DERE mener om mitt utseende, hvor attraktiv jeg er og hva dere ser på som såkalte "minus" ved mitt utseende, slik at jeg selv kan bli mer oppmerksom og bedre skjønne hvorfor jeg ikke får så "mye" oppmerksomhet som jeg selv ofte mener jeg "burde" få.

Det jeg ønsker da er at dere rangerer mitt utseende på en skala fra 1-10, hvor 1 er dårligst, og 10 er rene Johnny Depp!

Jeg vil også finne det svært hjelpfullt dersom dere nevner hvilket kjønn dere er, og evt. legning, da det er en stor forskjell på å få en positiv bedømmelse fra en hetro/bifil kvinne, enn fra en hetro mann! :)

Bilde har dere her:

http://visedeg.no/images/j8s81qymvg0zdjai8ox.jpg

Takker for alle seriøse positive OG negative tilbakemeldinger/bedømmelser! :)

Endret av KnutValentino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg er jente. Hetero.

Min bedømmelse er:

Ok, sånn ærlig så liker jeg ikke å vurdere folk på denne måten, på skala fra 1-10 og liker heller ikke å sammenligne med kjendiser, jeg er mer den som kan gå på en date med en fyr for gøy viss han har spurt meg bare for å finne ut hva slags personlighet ligger hos vedkommende. Joda. Seff, må vedkommende være litt okey å se på selvom jeg ikke der og da egentlig tenker, "du er ikke min type".

Jeg liker håret ditt. Liker gutter med lengde i håret. Hadde håret vært brunt så hadde jeg lagt merke til bildet enda mer om jeg hadde vært på en datingside og tittet gjennom profiler.

Jeg setter deg på skala 5 noe de fleste får om de hadde spurt. Jeg dømmer ikke utifra bilder. Vedkommende kan være mye kjekkere i virkeligheten på bildet, eller omvendt.

Men jeg liker hårsveisen din. :-)

Endret av MoonLight
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje laste opp et bilde som er større enn 2x2 pixler da?

Du er et troll. Hensikten er helt sikkert å drive gjøn av en person som egentlig ikke er deg.

Det tviler jeg på, jeg har selv sett han der inne.

Anonymous poster hash: 44a7b...615

Jeg forstår ikke, hvorfor poste anonymt? Hva har du å skjule? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg synes du ser helt vanlig ut

Synes håret ble litt for voldsomt, og klærna litt..emo. Det viktigeste er jo at du er fornøyd med deg selv, ikke hva vi mener. Anbefaler deg forresten å ta kontakt med jenter irl istedet for på nett. Utstrålingen har mye å si. Er forresten jente

Lenke til kommentar

Klipp håret, bytt til mer normale klær. Rett og slett fiks deg. Få damer vil ha en så ufiksa person som på bildet. Beklager, men jeg er helt ærlig. Men dette er alt ting du kan gjøre noe med, under "skallet" ser du nok mye bedre ut.

Hvor gammel er du forresten?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Helt ærlig, det ser ut som du går gjennom en emoperiode folk har når de er 13-14

hva med å klippe håret, kjøpe ordentlige klær og droppe rare poseringer? Det viktigeste er jo såklart at du er fornøyd selv, men det virker som du er opptatt på å få napp på damefronten og da vil det lønne seg å ta imot tipsene.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Helt ærlig, det ser ut som du går gjennom en emoperiode folk har når de er 13-14

hva med å klippe håret, kjøpe ordentlige klær og droppe rare poseringer? Det viktigeste er jo såklart at du er fornøyd selv, men det virker som du er opptatt på å få napp på damefronten og da vil det lønne seg å ta imot tipsene.

Vel, om det er en liten trøst, så er nok håret mitt noen cm kortere, og en del tynnere nå enn det det var dette bildet ble tatt (ca. 2-3 måneder siden).

Og hva er egentlig din definisjon på "ordentlige" klær? Her hvor jeg bor, så går de fleste gutter faktisk i alt fra bondebukser med møkk på til gråe Rapp-joggebukser, mens jeg i gjennomsnitt betaler over 800,- for per klesplagg! Og hva er vel ikke "skikkelig" med svarte, tettinnsittende jeans bukser med kjettinger på, og såkalte "band t-skjorter"?

Nei, jeg er nok ikke særlig opptatt av å få "napp" hos det motsatte kjønn, sånn per definisjon. Men derimot så er jeg opptatt og svært glad i å få den ekstra lille "positive" oppmerksomheten på utseendet mitt!

Av de tipsene som har blitt postet her hittil så er "mer muskler" og mørkere hårfarge noe jeg er villig til å gjøre noe med!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Vel, om det er en liten trøst, så er nok håret mitt noen cm kortere, og en del tynnere nå enn det det var dette bildet ble tatt (ca. 2-3 måneder siden).

Og hva er egentlig din definisjon på "ordentlige" klær? Her hvor jeg bor, så går de fleste gutter faktisk i alt fra bondebukser med møkk på til gråe Rapp-joggebukser, mens jeg i gjennomsnitt betaler over 800,- for per klesplagg! Og hva er vel ikke "skikkelig" med svarte, tettinnsittende jeans bukser med kjettinger på, og såkalte "band t-skjorter"?

Nei, jeg er nok ikke særlig opptatt av å få "napp" hos det motsatte kjønn, sånn per definisjon. Men derimot så er jeg opptatt og svært glad i å få den ekstra lille "positive" oppmerksomheten på utseendet mitt!

Av de tipsene som har blitt postet her hittil så er "mer muskler" og mørkere hårfarge noe jeg er villig til å gjøre noe med!

Med skikkelig klær mener jeg at ikke alt bør være svart og heller ikke kjettinger, det ser rett og slett litt emo ut

Jeg vet jo ikke om du alltid går med svarte tettsittende jeans med kjettinger og band t-skjorter, men jeg ville nok prioritert pengene på noe annet enn kjettinger og band t-skjorter

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...